نسخه چاپی

قهرمان، جام قهرمانی را پس داد

حضور بانوان محجبه در ورزشگاه و برگزاری مراسم مختلف با اتفاقات ویژه از حواشی جالب دیدار افتتاحیه جام شانزدهم بود.

به گزارش نما به نقل از مهر، مراسم افتتاحیه شانزدهمین دوره جام ملتهای آسیا از ساعت 20 امروز به وقت محلی در ورزشگاه "مستطیل" شهر ملبورن آغاز می‌شود که حواشی پیش از آغاز این بازی را در زیر می‌خوانید:

* پیش از آغاز مراسم افتتاحیه، بازیکنان استرالیا در میان تشویق شدید هواداران بدن‌های خود را گرم کردند که در این هنگام "تیم کاهیل" و "میله یدیناک" کاپیتان استرالیا در هنگام معرفی نامشان، مورد تشویق شدید قرار گرفتند.

* در ضلع جنوبی ورزشگاه حدود 50 هوادار کویتی قرار گرفته اند که حضور بانوان محجبه در بین آنها جالب بود و بارها توسط دوربین های تلویزیونی به تصویر کشیده شد. ضمن اینکه بانوان عکاس محجبه هم در زمین حضور دارند.

* مراسم افتتاحیه جام شانزدهم از ساعت 19: 30 به وقت محلی آغاز شد که اجرای موسیقی زنده، حضور بازیکنانی با لباس‌های تیم‌های باشگاه استرالیا برای اجرای حرکات نمایشی، انجام مراسم ویژه و هماهنگ توسط دختران و پسران و برگزاری نمایش‌هایی با لباس‌های بومی، از مهمترین برنامه‌های مراسم افتتاحیه بود.

* موسیقی بلند بخشی از این مراسم باعث شد که سکوهای ورزشگاه به لرزه در آمد. همچنین بارها کودکانی که مراسم را برگزار می‌کردند به زمین افتادند.

* پس از پایان مراسم افتتاحیه، بلافاصله تعدادی از مسئولان برگزاری رقابتها، سن محل برگزاری این مراسم را در کمتر از 2 دقیقه جمع آوری کردند، آنهم درحالیکه گل‌های برتر ادوار مختلف جام ملت‌ها از دو اسکبورد پخش می‌شد که تماشاگران هم با تشویق ویژه بعد از به ثمر رسیدن هر گل، شور و هیجان خاصی را ایجاد کردند.

* آرم ویژه مسابقات بعد از پایان مراسم افتتاحیه توسط تعدادی از کودکان در میانه زمین قرار گرفت.

* جام قهرمانی مسابقات توسط شیخ سلمان و رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن، قهرمان دوره گذشته مسابقات و در میان تشویق هواداران، در جایگاه ویژه قرار گرفت. فدراسیون ژاپن جام اصلی را برای اهدا به تیم قهرمان این دوره مسابقات به استرالیا آورده است.

* ورزشگاه محل برگزاری که 30 هزار نفری است، تقریبا پر شده که با ورود پرچم و بازیکنان استرالیا، هواداران به شدت تیم کشور خود را تشویق می‌کنند.

۱۳۹۳/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...