نسخه چاپی

پیشنهاد كمك رژیم صهیونیستی به فرانسه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از ادامه بحران حملات تروریستی در فرانسه ، به مقام های پاریس پیشنهاد كمك داده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سپاتنیک نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی به مقام های فرانسوی پیشنهاد کمک ارائه کرده است که در حملات تروریستی و گروگانگیری در مناطق مختلف فرانسه حداقل 20 نفر کشته شده اند.

نتانیاهو با مقام های ارشد رژیم صهیونیستی مشورت هایی انجام داده و آمادگی خود را برای کمک اطلاعاتی و سایر کمک ها به فرانسه اعلام کرده است.نخست وزیر اسرائیل در این باره گفت: این یک مشکل جهانی است. مجازات قاتلان حوادث پاریس و سپردن آنها به دست عدالت تازه آغاز شده است.

وی همچنین همدردی خود را با مردم فرانسه به خاطر حمله به دفتر نشریه چارلی ابدو در پاریس اعلام کرده و بر عزم این رژیم برای همکاری با فرانسه برای شکست دادن تروریسم تاکید کرده است.

روز چهارشنبه دو فرد مسلح پس از ورود به ساختمان هفته‌نامه فکاهی شارلی‌ابدو در فرانسه شروع به تیراندازی به سمت حاضرین کردند. در جریان این حمله 12 نفر کشته و 10 نفر نیز زخمی شده‌اند. وضعیت جسمانی 4 نفر از مجروحین وخیم گزارش شده است.
در پی این حمله مدارس دولتی تعطیل شد و فرانسه هشدار امنیتی تروریسم را به بالاترین حد ارتقا داد.4 کاریکاتوریست و نیز سردبیر نشریه در بین کشته شده‌ها بودند.از سوی دیگر ، یک منبع در پلیس فرانسه اعلام کرد که درگیری تازه‌ای در مناطق جنوبی پاریس رخ داده که در جریان آن 2 افسر پلیس فرانسه زخمی شده‌اند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...