نسخه چاپی

مرگ دردناك یك كودك به دلیل سرما +عكس

عکس خبري -مرگ دردناک يک کودک به دليل سرما +عکس

اتحادیه مراكز خیریه لبنان تصویری را از یك پناهنده سوری منتشر كردند كه جسد فرزند خود را كه به علت سرما جان باخته است ، در دستانش حمل می كند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری العالم: اتحادیه مراکز خیریه لبنان تصویری را از یک پناهنده سوری منتشر کردند که جسد فرزند خود را که به علت سرما جان باخته است ، در دستانش حمل می کند .

این پناهنده سوری "خیر البدوی" نام دارد و اهل شهر حمص در مرکز سوریه است؛ و جسد فرزند 5 ساله اش را به نام ماجد در کوفیه ای پیچیده است تا آن را در منطقه شبعا در جنوب لبنان دفن کند.

اتحادیه مراکز خیریه لبنان اعلام کرد: با احتساب ماجد ، تاکنون 3 نفر در منطقه شبعا به علت شدت سرما جان خود را از دست داده اند.

این اتحادیه در صفحه تویتر خود وضعیت پناهندگان سوری را وخیم توصیف کرد و افزود : برف و باران و تگرگ و مرگ از آسمان فرود می آیند و انسانیت نیز همزمان فرومی ریزد.

بسیاری از کاربران تویتر همدردی خود را با پدر ماجد و دیگر پناهندگان سوری اعلام کردند و خواستار رسیدگی به اوضاع آنها شدند.

کاربران از همه دولت و سازمان ها خواستند که به فریاد پناهندگان سوری برسند و امکانات لازم و مواد غذائی را برای آنها فراهم کنند تا مرگ دلخراش ماجد بار دیگر تکرار نشود.

435797_484.jpg

۱۳۹۳/۱۰/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...