نسخه چاپی

سروش صحت مجری رادیو شد

عکس خبري -سروش صحت مجري راديو شد

سروش صحت كه قرار است برای مدتی اجرای برنامه «اینجا شب نیست» رادیو جوان را عهده‌دار باشد‌، از سوی سازندگان این برنامه به عنوان گزینه‌ای مناسب در حوزه‌های نویسندگی‌، موسیقی‌، فیلم‌شناسی و داستان‌نویسی معرفی می‌شود.

به گزارش نما، شایان بهلولی - تهیه‌کننده برنامه «اینجا شب نیست» - در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی علت حضور سروش صحت برای اجرای این برنامه گفت: سروش صحت به چند دلیل گزینه‌ی خوبی برای اجراست؛ یکی اینکه نویسنده است و ما نیز داستان‌های ایشان را خوانده بودیم‌، از طرفی در حوزه‌های مختلف موسیقی‌، فیلم‌شناسی‌، داستان شناسی مهارت دارد‌.

وی با بیان این مطلب که هنوز پیش‌بینی نکرده‌اند که سروش صحت تا چه مدت در برنامه «اینجا شب نیست» اجرا خواهد داشت‌؟ ادامه داد: با توجه به اینکه در برنامه داستان‌خوانی داریم‌ و کتاب‌هایی را می‌خوانیم که از جمله آن می‌توان به فیلم‌نامه «بچه‌های آسمان» مجید مجیدی اشاره کرد، از سروش صحت نیز درخواست کرده‌ایم، داستان‌هایی را به انتخاب خود که جوان‌پسند هم هستند برگزیند و در برنامه اجرا کند.

بهلولی همچنین درباره حضور سروش صحت در برنامه «اینجا شب نیست‌»، گفت: من خودم شاگرد آقای صحت بودم؛ خوشحالم از اینکه استادم قرار است مجری برنامه خودم شود و این مایه افتخار است.

این تهیه‌کننده سپس در پاسخ به این پرسش که آیا سروش صحت آیتم‌های مختلف برنامه را اجرا خواهد کرد؟ گفت: عمدتا درباره اجرا برای آقای صحت داستان‌خوانی طراحی شده است.

بهلولی در عین حال از حضور سام درخشانی و پژمان جمشیدی به عنوان مهمانان «اینجا شب نیست» خبر داد و گفت: البته حضور مهمانان نیز با همفکری آقای سروش صحت خواهد بود؛ ابتدا باید فضای کار دستمان بیاید و سپس مهمانان را انتخاب کنیم.

شایان بهلول در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: سی‌امین قسمت برنامه «اینجا شب نیست» امشب 24 تا دو بامداد به روی آنتن می‌رود. در این برنامه قرار است موسیقی فیلم «گتسبی بزرگ» را پخش کنیم.

به گزارش ایسنا،‌ بعد از نیما رییسی و امیرحسین صدیق، سروش صحت مجری «اینجا شب نیست» رادیو جوان شد.

این برنامه رادیویی امشب با داستانی از وودی آلن‌، بازخوانی کتاب نادر ابراهیمی با صدای پیام دهکردی ، کتابخوانی امیرحسین صدیق ، شبنم قلی خانی و ستاره اسکندری با اجرای سروش صحت به روی آنتن می‌رود.

۱۳۹۳/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...