نسخه چاپی

این تیم پرسپولیس باید به فینال آسیا برسد

عکس خبري -اين تيم پرسپوليس بايد به فينال آسيا برسد

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استیل آذین هم در گذشته كلی ستاره جذب كرد و گفتند كهكشانی است اما در نهایت به كجا رسید؟

به گزارش نما، نيما نکيسا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات ستاره هاي زيادي جذب کرده است. استيل آذين هم درگذشته کلي ستاره جذب کرد و گفتند کهکشاني شده اما در نهايت به کجا رسيد؟ استقلال فصل گذشته هم کهکشاني بود اما چه نتيجه اي گرفت؟

وي افزود:‌ جذب بازيکن بايد با منطق باشد نه اينکه فقط ستاره جذب کنند بايد اين بازيکنان را مديريت کرد. جذب بازيکن بايد براي رفع نقاط ضعف تيم باشد تا نتيجه بيگرند.

نکيسا اظهار داشت: بايد يک تيم رواني خوب با پرسپوليس در اين فصل کار کند تا هم انگيزه ايجاد کنند و هم هدف گذاري کنند، پرسپوليس بايد بدنسازي خوبي هم داشته باشد چون با اين خريدها بايد از 2 جام ممکن، در يک جام قهرمان شوند و اين تيم بايد به فينال آسيا در فصل آينده برسد.

وي گفت: پرسپوليس اگر مي خواهد پرسپوليس شود که مردم دوستش داشت باشند و هواداران کنارش باشند، بايد نتيجه بگيرد. البته الان هوادارن واقعي پرسپوليس در استاديوم ها خيلي کم شده اند و روي سکوها ليدها حرف اول را مي زنند و همه دنبال مشهور شدن هستند.

دروازه بان سابق پرسپوليس اظهار داشت: ليدرها عملاً از بازيکن پول مي گيرند، آنها حتي سرتمرين هنرمندان هم از من پول خواستند. ليدرها همه جا هستند، در سالن، استاديوم و سر تمرين هستند و در آمد بعضي از آنها از يک فوتباليست بيشتر است.

وي افزود: براي برخورد با ليدرهايي که پول مي خواهند بايد به سمت فوتبال علمي و استعداد پروري رفت. بايد علمي رفتار کنيم و هر فردي که پست مي گيرد، بايد تحصيلات آکادميک داشته باشد نه اينکه فقط بودجه بياورد.

دروازه بان سابق پرسپوليس گفت: وقتي کسي را به عنوان مدير عامل يک باشگاه بزرگ مي گذارند که در برنامه هاي تلويزيون و مطبوعات مي گويد که اينکاره نيستم و اجازه بدهيد که يواش يواش ياد بگيرم، آخر و عاقبت فوتبال ما همين مي شود.

نکيسا خاطرنشان کرد: هيچ نظري در مورد پرسپوليس فصل جديد ندارم من فقط نگاه مي کنم و هيچ تعصبي به هيچ تيمي ندارم و فقط به تيم ملي به خاطر مملکتم تعصب دارم و دعا مي کنم که نتيجه بگيرد چون مي دانم در اين فوتبال چه اتفاقاتي مي افتد، هيچ تعصبي به هيچ تيمي ندارم.

۱۳۹۱/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...