نسخه چاپی

حمایت ضد انقلاب از ملك عبدالله

وقتی رضا خان روز كشف حجاب زنان و دختران را بدون حجاب می بیند شاد و سربلند می شود. او می خواست مردم ایران را آزاد كند.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای ضد انقلاب "ایران فردا" که از سوی عربستان سعودی تاسیس و حمایت مالی می شود با اظهار خوشحالی از زنده بودن ملک عبدالله پادشاه سعودی به بررسی تحولات منطقه پرداخت.

وی با انتقاد از کسانیکه از مرگ ملک عبدالله خوشحال می شوند گفت: «خدا رو شکر حال پادشاه خوب است و فقط مقداری مشکلات تنفسی بوده است که آن هم با دستور پزشک مرتفع گردیده است. اگر کسانی فکر می کنند با مرگ وی قیمت نفت بالا خواهد رفت اشتباه می کنند.»

نوری زاده در ادامه به سراغ اردوغان رفته و با انتقاد از اقدامات وی در صحنه داخلی و بین المللی تصریح کرد: «رجب طیب اردوغان به خاطر حقارت های خودش در داخل ترکیه دست به کارهایی می زند که باعث تعجب است. او کردها را گول می زند و در پشت پرده به داعش کمک می کند. اردوغان به دنبال امپراتوری عثمانی است اما هرآنچه تا کنون به دست آورده دود هوا شده است.»

مجری این شبکه همچنین با دفاع از حاکمان بحرین اظهار داشت: «دولت بحرین هیچگونه تبعیض و جرمی علیه مردم خود مرتکب نشده است. شیخ سلمان هم حقش بود که دستگیر شود به زندان برود.»

مدیر ایران فردا در خاتمه نیز با حمایت همه جانبه از اقدامات رضا شاه مبنی بر کشف حجاب دختران و زنان ایرانی خاطر نشان کرد: «وقتی رضا خان روز کشف حجاب زنان و دختران را بدون حجاب می بیند شاد و سربلند می شود. او می خواست مردم ایران را آزاد کند.»

۱۳۹۳/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...