نسخه چاپی

نتانیاهو: یهودیان پاریس به اسرائیل بیایند

بنیامین نتانیاهو در روزهایی كه دستگاه دیپلماسی كابینه‌اش، برای شكایت نكردن از سربازان صهیونیست در دیوان لاهه، فشار زیادی بر فلسطینینان آورده، می‌گوید كه جهان باید در مقابل ترور بایستد.

به گزارش نما ، فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: یک روز پس از پایان سریال 3 روزه حملات پاریس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی موضع‌گیری کرد و از جامعه جهانی خواست که در برابر ترور بایستند.

حملات پاریس از چهارشنبه هفته گذشته و با حمله به دفتر نشریه طنزپرداز «شارلی ابدو» آغاز شد و با گروگانگیری و کشته شدن بیش از 20 نفر در روز جمعه پایان یافت.

بنیامین نتانیاهو امروز شنبه با اشاره به این حملات گفت: «اگر جامعه جهانی، اقدام جمعی علیه ترور نداشته باشد، این پدیده در سراسر جهان پخش خواهد شد.»

دستگاه سیاست خارجی رژیم صهیونیستی، در هفته‌های اخیر فشار شدیدی را بر کشورهای ذی‌نفوذ در سازمان ملل آورده تا فلسطینینان نتوانند به دیوان کیفری بین‌الملل بپیوندند؛ فلسطینینان می‌خواهند با عضویت در این نهاد، از حملات رژیم صهیونیستی به غزه که جنایت جنگی و تروریسم دولتی محسوب می‌شود، شکایت کنند.

بنیامین نتانیاهو، با توجه به وقوع یکی از حملات روز جمعه در فروشگاه حلال‌فروشی یهودیان در شرق پاریس و کشته شدن 4 گروگان، جامعه کلیمیان فرانسه را مورد خطاب قرار داد و گفت: «می‌خواهم به یهودیان فرانسه بگویم که اسرائیل خانه شماست.»

رژیم صهیونیستی، برای ترغیب یهودیان به مهاجرت به سرزمین‌های اشغالی، دفاتری در سراسر دنیا دارد که تحت نظر «آژانس یهود» فعالیت می‌کنند؛ نقل قول‌های متفاوتی از نحوه عملکرد این آژانس در ترغیب و گاهاً اجبار یهودیان به سفر به فلسطین اشغالی در رسانه‌ها قابل دسترس است.

«بنیامین نتانیاهو» با تأکید مجدد بر نگرش جدید به یهودیان فرانسه گفت: «تیمی از وزرای کابینه، اواخر این هفته نشستی مشترک برگزار می کنند و نحوه افزایش مهاجرت یهودیان فرانسه و اروپا به اسرائیل را مورد بررسی قرار می دهند.»

پس از درگیری پارتیزان‌های حزب‌الله با ارتش رژیم صهیونیستی در سال 2006 و شلیک موشک به اهدافی در قلب فلسطین اشغالی، نحوه نگرش شهرک‌نشینان به امنیت داخلی عوض شد و مهاجرت معکوس به یکی از مشکلات اساسی این رژیم بدل شد. حماس هم در جنگ 51 روزه تابستان امسال، علاوه بر پرتاب موشک به اهداف دوردست در اراضی اشغالی، کماندوهای تعلیم‌دیده خود را لباس غواصی پوشاند و از راه دریا به قلب فلسطین اشغالی گسیل داشت.

۱۳۹۳/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...