نسخه چاپی

آخرین سخنرانی سردار اسلام حاج احمد قدیریان

عکس خبري -آخرين سخنراني سردار اسلام حاج احمد قديريان

بنی صدر را به ما تحمیل كردند ، بعد با روسری و هواپیمایی كه معزی به همراه مسعود رجوی و كلاهی (عامل فاجعه هفت تیر) به بهانه آوردن سوخت از تبریز به فرانسه فراركردند.

به گزارش نما و به نقل از سایت خبری تلنگر بخش هایی از آخرین سخنرانی سردار احمد قدیریان به مناسبت سالروز شهادت شهید منصور قدیریان را بخوانید:

در بخشی از سخنرانی، قدیریان اظهار داشت: بنی صدر را به ما تحمیل کردند ، بعد با روسری و هواپیمایی که معزی به همراه مسعود رجوی و کلاهی (عامل فاجعه هفت تیر) به بهانه آوردن سوخت از تبریز به فرانسه فرارکردند.

ایشان در خصوص مسائل روز گفتند شعارمیر حسین موسوی و کروبی تغییر بود ، آنها قصد تغییر چه چیزی را داشتند؟

آقای کروبی در زمان ریاست مجلس عدم توانایی خود را در اداره مجلس نشان داده بود، رییس جهمور دولت اصلاحات 8 سال به دنبال تغییر بود . به رهبری فشار آوردند ایشان بادرایت کنترل این جریان را شخصا به عهده گرفتند.

کاراین افراد به جایی رسیده که اظهارمی کنند: اگر مادر نظر سنجی به این برسیم که 30دصد مردم در انتخابات شرکت می کنند

مابردیم واز خارج به ما کمک خواهند کرد و مادر براندازی نظام موفق خواهیم شد. اگر 50درصد بشود نظام موفق خواهد شد.

و ما باید کاری کنیم تا از گردونه خارج نشویم.مدیر مجمع فرهنگی شهید بهشتی ضمن گرامیداشت یاد منصور قدیریان و شهید روشن ودیگرشهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشتند.

دنیا از سپاه وبسیج می ترسد ، سردار مقدم در وصیت نامه خود گفت برروی قبر من بنویسید که من میخواستم اسراییل را نابود کنم.دنیا را بچه های بسیج و سپاه خواهند لرزاند.

سردار احمد قدیریان در بخش پایانی صحبتهای خود وزارت اطلاعات امروز نظام جمهوری اسلامی را دستگاهی کاملا قوی برشمردند

که دارای اشراف کامل اطلاعاتی است . سپس ایشان درتاییداین موضوع به دستگیری حکمتی که در عراق و پاکستان و افغانستان بوده و در آمریکا دوره دیده بعد از طریق پاکستان قصد نفوذ وخرابکاری را داشت، که دستگیرشدویا در خصوص انتقال مدحی از ترکیه به ایران درشرایطی که دشمن فرض میگرد سردار سپاه را تخلیه اطلاعاتی نموده است و یا در خصوص پهباد 4 تنی که ساختارداخلی جنگی ویژه ای دارد و آمریکا درخواست اسراییل برای در اختیار گذاشتن آن را نپذیرفت ، هنگامی که درآسمان ایران نفوذ کرد در تمام مونیتورهای سپاه رویت شد.

به دور آن انداختند و در طبس به زمین نشاندند. آمریکا از این نوع پهباد 4 تای دیگر هم دارد . ایشان اظهار نمودند :

سیستم های موشکی ما آنقدر پیشرفته و قوی است که هرکجا را بخواهیم میتوانیم بزنیم

بیش از ان حربه جدید دشمن را در بخش اقتصادی دانستند و اظهارنمودند در خصوص اتنخابات نگرانی نیست و دشمن توطئه بسیار دارد.

ما وظیفه ما هوشیارانه عمل کردن و گوش به فرمان ولی فقیه بودن می باشد چراکه دشمن به دنبال بی محتوا کردن جوانان است که موفق نخواهد شد.

۱۳۹۱/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...