نسخه چاپی

چای سبز برای داشتن پوستی شفاف

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، چاي سبز نوشيدني بسيار سالم است که خواص آن بر روي سلامت بدن اثبات شده و هر روز طرفداران تازه‌اي پيدا مي‌کند. اما به تازگي يک متخصص پوست و محصولات آرايشي مقاله‌اي منتشر کرده و در آن به تاثير اين چاي بر روي سلامت پوست و زيبايي پرداخته است.

هيروکو تابوچي بر مواد طبيعي موجود در چاي سبز اشاره کرده و نوشته است: چاي سبز حاوي مواد شيميايي به نام پلي‌فِنِلز و داراي آنتي‌اکسيداني است. اين آنتي‌اکسيدان‌ها آسيب‌هاي وارد شده به پوست را تسکين داده و ترميم مي‌کنند.

اين متخصص زيبايي توصيه کرده است هر روز صبح مقداري چاي سبز را دم کرده و بعد از خنک شدن با پنبه به پوست خود بماليد. بعد از استفاده از اين تونر طبيعي و کرم مرطوب کننده، تمام روز پوستي مرطوب و لطيف خواهيد داشت. لازم نيست اين تونر رقيق مدت زيادي رو پوست شما بماند، چون مواد مفيد اين ترکيب در معرض هوا از بين رفته و خاصيت خود را از دست مي‌دهند.

يکي ديگر از توصيه‌ها براي استفاده از چاي سبز، استفاده شبانه براي آرامش و خنک شدن پلک‌هاست. ۲عدد چاي کيسه‌اي را در آب ولرم فرو کنيد و کمي بعد از خنک شدن، آن‌ها به مدت ۱۰ دقيقه روي پلک‌هاي خود قرار دهيد. بعد از شستشو با کمي کرم مرطوب کننده مانع خشک کردن پوست پلک‌هايتان شويد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...