نسخه چاپی

انباشت تولیدات لبنی در كارخانجات

دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینكه انبارهای كارخانه های لبنی پر شده است، گفت: كارخانجات برای تخلیه انبارهای خود مجبور به ارائه تخفیف به مشتریان خود شده‌اند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رضا باکری با اشاره به اینکه کاهش قدرت خرید مردم در محصولات لبنی باعث شده تا کارخانجات لبنی اقدام به کاهش تولید محصولات نمایند، اظهارداشت: درحال حاضر کارخانجات لبنی به دنبال رقابت با یکدیگر برای فروش محصولات خود هستند البته این موضوع مقطعی بوده و تا زمان تعادل عرضه و تقاضای محصولات لبنی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه انبارهای کارخانه های لبنی پر شده است، افزود: کارخانجات برای تخلیه انبارهای خود مجبور به ارائه تخفیف به مشتریان خود هستند.

دبیر انجمن صنایع لبنی اضافه کرد: هم اکنون کارخانجات لبنی از سیاست های وزارت جهادکشاورزی در خرید تضمینی شیرخام حمایت می کنند و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه قیمت شیر خام تابع دو عنصر عرضه و تقاضای بازار به اضافه بهای تمام شده محصولات است، گفت: دولت و ستاد تنظیم بازار از زوایه بهای تمام شده محصولات اقدام به تعیین قیمت شیر خام می کند اما ممکن است در برخی از مواقع به قیمتی دست پیدا کند که با عرضه و تقاضای محصولات در سطح بازار هماهنگی نداشته باشد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...