نسخه چاپی

تجمع در مقابل خانه علی مطهری دروغ یا واقعیت؟

برخی حامیان فتنه در شبكه های اجتماعی مشغول انتشار شایعاتی مبنی بر تجمع اصولگرایان در مقابل خانه علی مطهری به بهانه نطق امروز وی در مجلس هستند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عوامل نزدیک به فتنه‌گران در شبکه‌های اجتماعی به صورت مشکوکی ضمن انتشار آدرس منزل علی مطهری می‌گویند قرار است امشب تجمعی توسط "بسیجیان" در مقابل خانه علی مطهری به بهانه نطق امروز وی در مجلس انجام شود.

این در حالی است که هیچ گروهی از اصولگرایان هیچ برنامه‌ای برای این اقدام نداشته و در تماس‌های خبرنگار تسنیم با گروه‌ها و جریان‌های مختلف این شایعه به شدت تکذیب شده است.

برخی از شخصیت‌ها و کارشناسان در تماس تلفنی خبرنگار تسنیم تاکید کردند، با توجه به اعلام گسترده این موضوع آنهم صرفاً توسط حامیان فتنه در شبکه‌های اجتماعی به نظر می‌رسد این شایعه در وهله اول یک دروغ بزرگ برای برجسته‌سازی بخشی از نطق امروز علی مطهری در مجلس و ایجاد فضای مظلوم‌نمایی برای وی است.

کارشناسان همچنین می‌گویند: البته ممکن است عوامل فتنه با حمایت ضدانقلاب با تجمع فریب و به نام تجمع علیه علی مطهری ضمن انجام اقدامات هنجارشکنانه و افراطی، این اقدامات را به نام اصولگرایان جا بزنند. تا بدین طریق لوازم بهره‌برداری خبری رسانه‌های ضدانقلاب در این زمینه فراهم شود.

به گزارش تسنیم، علی مطهری در بخشی از نطق امروز خود حرف‌های سابق خود درباره حصر را تکرار کرد. البته وی در بخش دیگری از نطق خود با انتقاد شدید از دولت در زمینه برداشت از صندوق توسعه ملی تاکید کرد که دولت به جای مجادله با مجلس در این باره باید اعتراف و عذرخواهی می‌کرد.

وی همچنین درباره مسئله بدحجابی و عدم اقدامات لازم دولت در این زمینه نیز تذکراتی ارائه کرد.

کارشناسان اصولگرا در گفت‌وگو با تسنیم تاکید کردند، حرفهای امروز علی مطهری درباره حصر حرف‌های جدیدی نیست و وی پیش از این نیز این سخنان پوچ را مطرح کرده و پاسخ‌های حقوقی نیز به وی داده شده است.

۱۳۹۳/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...