نسخه چاپی

مرحوم «احمد قديريان» يك حزب‌اللهي واقعي بود

پیام تسلیت محسن رفیق دوست در پی درگذشت سردار حاج احمد قدیریان

عکس خبري -پيام تسليت محسن رفيق دوست در پي درگذشت سردار حاج احمد قديريان

فرمانده اسبق سپاه درگذشت حاج احمد قدیریان را تسلیت گفت.

به گزارش نما و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محسن رفیق دوست، پیام تسلیت محسن رفیق دوست در پی در گذشت سردار حاج احمد قدیریان به شرح ذیل است:
انا لله و انا الیه راجعون
مرحوم حاج احمد قدیریان یار مخلص حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی و سید الشهدای انقلاب اسلامی شهید مظلوم بهشتی به جوار رحمت حق پیوست. فقدان این انسان متدین و خود ساخته و ولایتمدار سخت کوش اما بی ادعا و مردم دوست را به محضر مقام معظم رهبری و خانواده گرانقدر آن فقید سعید تسلیت عرض نموده برای این مرد بزرگ غفران و رحمت حضرت حق و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.
محسن رفیق دوست

همچنین محسن رفیق‌دوست از دوستان و همرزمان مرحوم سردار «احمد قدیریان» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ مرحوم احمد قدیریان حتی قبل از طلوع آفتاب حضرت امام(ره) در حال فعالیت برای نظام جمهوری اسلامی بود و پس از آن هنگام تشکیل حزب مؤتلفه از اعضای این حزب بود و از اول پیروزی انقلاب نیز همواره هر کار و مسئولیتی که به او محول می‌شد به بهترین شکل آن را انجام می‌داد.

وی ادامه داد:‌ مرحوم قدیریان مدت‌ها در دادستانی فعالیت کرد؛ هنگامی که بنده در بنیاد مستضعفان و پس از آن در وزارت دفاع مسئولیت داشتم به عنوان معاون بنده فعالیت می‌کرد.

رفیق‌دوست تصریح کرد: مرحوم قدیریان یک مسلمان عالم و کامل بود و در انجام تکالیف دینی خود بسیار دقیق عمل می‌کرد و در کنار اینها اعتقاد عجیبی به حضرت امام(ره) داشت.

وی بیان داشت: هنگامی که بنده در وزارت سپاه مشغول به کار شدم، وی نیز به عنوان مسئول پشتیبانی وزارت سپاه این مسئولیت سنگین را برعهده گرفت و در دوران دفاع مقدس نیز یک پشتیبان واقعی برای ما بود.

رفیق‌دوست یادآور شد: مرحوم قدیریان از اول پیروزی انقلاب اسلامی با شهید بهشتی ارتباط نزدیکی داشت و به عنوان نماینده قوه قضائیه در وزارت اطلاعات فعالیت می‌کرد و مدتی نیز در دادستانی کل کشور معاون شهید قدوسی بود.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم قدیریان در یک کلام مسلمانی متعهد، مخلص و بی‌توقع بود و او یک انسان حزب‌اللهی به معنای واقعی است.

۱۳۹۱/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...