نسخه چاپی

مسی بالاخره سكوتش را شكست

ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام كرد از تمام شایعاتی كه در خصوص او و باشگاه مطرح می‌شود، خسته شده است.

به گزارش نما به نقل از مشرق؛ مسی پس از پیروزی سه بر یک شب گذشته بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید در هفته هجدهم رقابت‌های لالیگا اظهار داشت: می‌دانستیم بازی بسیار سختی در پیش خواهیم داشت که آینده ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. آنها از زمانی که سیمئونه به تیمشان آمد، حریف سختی بوده‌اند اما از ابتدا مراقبشان بودیم. بازی کردن مقابل اتلتیکو واقعا سخت است. آنها بازیکنان بزرگی دارند که موقعیت‌های بسیار خوبی خلق می‌‌کنند اما آنها را کنترل کردیم. آن صحنه پنالتی نبود اما پس از آن به دروازه ما نزدیک نشدند.

وی ادامه داد: خوشحالم که می‌توانم نظرم را درباره اتفاقات اخیر بگویم. به همه آنها گوش دادم که چه طور می‌توانم با خیلی‌ها کنار نیایم و هیچ یک از این صحبت‌ها را تکذیب نکردم؛ هیچ چیزی درباره حرف‌هایی که زده شد، نگفتم. برخی می‌گویند آنها می‌خواهند به ما ضربه بزنند؛ درباره ما چرندیات می‌گویند و این حملات از سوی مادرید نیست. از همه چیز‌هایی که می‌گویند، خسته شدم. آنها می‌گویند من باشگاه را اداره می‌کنم و این درست نیست. من از آنها نمی‌خواهم که برخی تصمیمات را بگیرند. نمی‌خواهم باشگاه را ترک کنم و نمی‌خواهم به چلسی یا منچسترسیتی بروم. هرچیزی که آنها می‌گویند، دروغ است و از همه می‌خواهم که بدانند که هر چیزی که گفته شده، اشتباه است.

ستاره آرژانتینی بارسلونا خاطرنشان کرد: هیچ کاری علیه هواداران انجام نمی‌دهم. آنها به دنبال اختلاف بین من و سرمربی نیستند و این درست نیست. از آنها می‌خواهم که گفتن این چرندیات درباره ما را متوقف کنند.

وی اضافه کرد: برنده شدن توپ طلا سخت است. هر کسی که این افتخار را کسب کند، شایسته‌اش است. کریستیانو گل‌های زیادی زده است و فاتح لیگ قهرمانان شده و نویر هم قهرمان جام‌جهانی شده است. لوئیس یک گلزن است و برای توپ می‌جنگد انگار که توپ آخر است. نیمار هم توانایی فراوانی دارد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...