نسخه چاپی

حمله آتشین 40 نقابدار به مغازه مسلمانان

شبكه الجزیره از حمله افراد ناشناس به مغازه های عرب ها و ترك ها در شهر فرانكفورت آلمان خبر داد.

به گزارش نما، شبکه الجزیره نوشت: حدود 40 فرد نقابدار ابتدا به پایانه مسافربری فرانکفورت حمله کردند و کمی بعد از آن با نیروهای امنیتی درگیر شدند که در جریان آن افراد پلیس با کوکتل مولوتوف هدف قرار گرفتند.

براساس این گزارش اما نقابداران به این هم اکتفا نکردند و راه خیابان مونیخ را در پیش گرفتند جایی که محله های عربی و ترکی قرار دارند. آنها شیشه چند مغازه و منزل را شکستند و به سوی آن مواد آتشزا پرتاب کردند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که دخالت سریع نیروهای امنیتی مانع از ادامه تخریب های این گروه ناشناس شد.

این حمله یک روز پیش از تظاهرات اسلام ستیزانه شهر درسدن رخ می دهد تظاهراتی که جنبش راست افراطی موسوم به «پگیدا» (اروپایی های ملی گرا علیه مسلمان ها) برای برگزاری آن فراخوان داده است.

این در حالیست که سی و پنج هزار هزار نفر روز " شنبه " در درسدن آلمان علیه به اصطلاح جنبش ضد اسلامی موسوم به پگیدا تجمع کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعار و حمل پلاکاردهایی، علیه پگیدا که در صدد سوء استفاده از حملات تروریست ها در فرانسه است، تظاهرات کردند.

حمله به مغازه های اعراب و ترکها در فرانفکورت آلمان در شرایطی صورت گرفت که بدنبال حمله چهارشنبه گذشته (17 دی) در پاریس به ساختمان نشریه فکاهی 'شارلی ابدو' در پاریس فرانسه 12 تن کشته شدند.

پس از این حادثه در شهرهای فرانسه نیز اتفاقاتی علیه مسلمانان بوقوع پیوست و برخی اماکن دینی هدف حمله قرار گرفت.

۱۳۹۳/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...