نسخه چاپی

خبرهای خوب بورسی در راه است

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام كرد: مجموعه اقدامات وسیعی برای بهبود سودآوری شركتهای بورسی و بازگشایی نهادهای متوقف شده دردست اقدام است كه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد فطانت اعلام کرد: در ۹ ماه امسال گزارش عملکرد شرکتهاي بورسي نشان مي دهد درصد پوشش سودآوري در حد انتظار و در مواردي فراتر از انتظار بوده است.

وي گفت: سودآوري شرکتهاي حاضر در بورس به طور متوسط در ۹ ماهه امسال ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه ۹۲ رشد داشته است.

فطانت در مورد نمادهاي بسته بورس و نگراني ها درخصوص افت بيشتر شاخص در صورت بازگشايي اين نمادها افزود: خوشبختانه با رايزني هايي که با حوزه هاي ذيربط و با نظارت معاون اول رئيس جمهور انجام شده است به راه حل هاي خوبي رسيديم که به زودي اعلام مي شود.

وي قول داد تا زماني که به نتيجه مطلوب نرسيديم و بازشدن نمادهاي متوقف حداقل تاثير را براي سهامداران دربرنداشته باشد ، براي بازگشايي نمادها اقدام نخواهد شد.

رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد سودآوري شرکت هاي بورسي در سال ۹۴ گفت: در لايحه بودجه سال آينده بطور قطع و يقين قيمت خوراک پتروشيمي ها به صورت ميانگين قيمت داخل و صادرات و واردات گاز و به صورت بلندمدت تعيين خواهد شد که عدد قابل قبولي است.

فطانت همچنين اظهار اميدواري کرد: قيمت گذاري خوبي در مورد سنگ آهن و ديگر موادمعدني در لايحه بودجه سال ۹۴ صورت گيرد.

وي از سهامداران خواست به دور از هيجان و تبعيت از رفتارهاي جمعي و صرفا براساس تحليل خود نسبت به خريد و فروش سهام اقدام کنند تا نتيجه بهتري بدست آيد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...