نسخه چاپی

چمران: استعفای من شایعه است

رئیس شورای شهر تهران با تأكید بر اینكه همچنان به عنوان یك سرباز در شورای عالی استان ها خدمت خواهم كرد، گفت: این روزها برخی می‌خواهند با مطرح كردن شایعاتی فضای خدمت را آلوده كنند.

به گزارش نما، مهدی چمران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ و دیوان عدالت اداری در خصوص تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین اظهار داشت: این کار کاملاً قانونی بوده و در واقع مالکان این پاساژ تخلفی را از گذشته انجام داده بودند که باید منتظر این حکم می شدند.

وی تصریح کرد: موضوعی که هم اکنون مطرح شده است شکایت تعدادی از خریداران طبقه هفتم پاساژ از صاحبان ملک است که این موضوع نیز از طریق مراجع ذیربط قابل پیگیری است و مالکان این پروژه باید ضرر و زیان خریداران را طبق قانون پرداخت کنند.

چمران در ادامه با اشاره به برخی از شایعاتی که این روزها در خصوص انتخابات شورای عالی استان‌ها و عدم ارتباط وی با دولت‌ها و به خصوص دولت یازدهم است، گفت: نتیجه کاملاً روشن و شفاف است و مشخص است که چه تعاملاتی با وزرای گذشته و به خصوص وزرای دولت یازدهم وجود دارد. وی گفت: بنده با توجه به ارتباطات کاری که از گذشته داشته‌ام ارتباط خوبی را با شخص رئیس جمهور تعاملات خوبی را دارم و در شورای عالی استان‌ها نیز این تعامل و همکاری وجود داشته است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: تعامل ما با دولت‌ها و به خصوص دولت یازدهم کاملاً قانونی بوده و در این زمینه نیز تعدادی از وزرای دولت یازدهم در شورای عالی استان‌ها حضور پیدا کرده‌اند و در واقع تفاهمنامه‌های خوبی نیز به امضا رسیده است.

چمران در ادامه با اشاره به برخی دیگر از شایعات در زمینه استعفای وی از شورای عالی استانها گفت: به هر حال برخی می‌خواهند با شایع‌سازی‌ فضایی را ایجاد کنند که البته باید به آنها عرض کنم که با مطرح کردن این گونه شایعات به جایی نخواهند رسید و بنده همانند گذشته به عنوان یک سرباز در شورای عالی استان‌ها حضور فعالی را خواهم داشت.

وی در ادامه با اشاره به صحبت‌های اخیر وزیر ورزش در خصوص استعفای حسین رضازاده از شورای شهر و حضور در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بنده بارها و بارها به این موضوع اشاره داشتم که شورای شهر شغل محسوب نمی‌شود و امیدوارم وزیر محترم ورزش که از دوستان بنده نیز است به این موضوع توجه داشته باشد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: شوراها به عنوان یک پست افتخاری محسوب می‌شود و شغل حساب نمی‌شود و در این زمینه نیز حسین رضازاده می‌تواند با توجه به سوابق مهمی که در امر ورزش دارد هم در فدراسیون وزنه‌برداری و هم در شورای شهر فعالیت داشته باشد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...