نسخه چاپی

خبر خوش درباره وضعیت آب و هوا

دمای هوا در بیشتر مناطق كشور تا پایان هفته جاری 5 درجه خنك تر می شود.

به گزارش خبرآنلاین، بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان می‌دهد که یک سامانه بارشی و خنک از اواخر یکشنبه نوار شمالی کشور را تحت تاثیر قرار می دهد و بر همین اساس در بعدازظهر یکشنبه و روز دوشنبه در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و سپس اردبیل بارش باران گاهی با رعدوبرق، وزش باد و احتمالا تگرگ پیش بینی می شود.

همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش باران گاهی با رعد و برق، وزش باد و احتمالا تگرگ در استانهای گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

بارش در روزهای دوشنبه و سه شنبه درسواحل دریای خزر و خراسان شمالی از شدت بیشتری برخوردار می شود.

پیش بینی می شود که طی این مدت دمای هوا در سواحل دریای خزر 5 تا 10 درجه و در بقیه نقاط فوق 3 تا 5 درجه کاهش یابد و هوای خنک تا روز پنج شنبه دراین مناطق ماندگار باشد.

به سبب تشدید بارش از عصر یکشنبه در استانهای اردبیل و گیلان و در روز دوشنبه در استانهای آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان،خراسان شمالی، شمال البرز،شمال تهران، شمال سمنان و شمال قزوین و طی روز سه شنبه در استانهای مازندران، گلستان،خراسان شمالی، شمال البرز،شمال تهران و شمال سمنان آبگرفتگی معابر و سیلاب پیش بینی می شود.

۱۳۹۱/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...