نسخه چاپی

ماجرای مهمانی وزرا برای فرار از سوال نمایندگان

نماینده ارومیه در مورد در دستور قرار نگرفتن سوال از وزیر آموزش‌ و پرورش علی لاریجانی گفت: هر بار كه سوالی از وزیر پرسیده می‌شود آن وزیر مهمانی می‌دهد. می‌توانید از قسمت متروپل مجلس بپرسید كه شب گذشته چند ماشین به نمایندگان داده‌اند تا به وزارت آموزش و پرورش برای مهمانی بروند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به تذکر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مورد در دستور قرار نگرفتن سوال از وزیر آموزش‌ و پرورش علی لاریجانی گفت: حتماً این موضوع را بررسی می‌کنیم تا حتماً سوالات در دستور قرار گیرد. احتمالاً در هفته‌های آینده به دلیل کثرت سوالات یکی دو جلسه به سوالات نمایندگان اختصاص پیدا می‌کند.

نادر قاضی‌پور با استناد به ماده 209 در تذکری اظهارکرد: بنده و تعدادی از نمایندگان در مورد استخدام پیش‌دبستانی‌ها از وزیر آموزش و پرورش سوالی را مطرح کردیم که در دستور امروز مجلس قرار نگرفت. آقای فانی موقع اخذ رأی اعتماد از مجلس و در واکنش به سوال ما در خصوص استخدام پیش دبستانی‌ها گفت که در دوران کاری‌اش این کار را انجام می‌دهد، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

وی افزود: این سوالات باید در جلسه علنی امروز مطرح شود بعضاً هر بار که سوالی از وزیر پرسیده می‌شود آن وزیر مهمانی می‌دهد. می‌توانید از قسمت متروپل مجلس بپرسید که شب گذشته چند ماشین به نمایندگان داده‌اند تا به وزارت آموزش و پرورش برای مهمانی بروند.

نماینده مردم ارومیه در پایان گفت: از رئیس مجلس خواستار شد که این سوال در دستور امروز مجلس قرار گیرد تا بتوان امور را پیگیری کرد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...