نسخه چاپی

حضور جن در اردوی پرسپولیس!

شایعه بسیارعجیب در اردوی پرسپولیس!

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: كمبود در اردوی تیمهای ورزشی طبیعی است اما خوردبین اعلام كرده شرایط پرسپولیس در امارات خوب است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، در خصوص بیانیه باشگاه ذوب‌آ‌هن که از طریق سایت رسمی این باشگاه منتشر شده و در آن عنوان شده که حق رشد پیام صادقیان پرداخت نشده و پرسپولیس را تیم پرحاشیه‌ای خوانده‌اند گفت: سیاست باشگاه‌ پرسپولیس به خصوص با مدیریت جدید این است که وارد حاشیه نشوید و پاسخی به حاشیه‌سازی‌ها ندهید اما بهتر است مسئولان باشگاه ذوب‌آهن درباره تیم خودشان حرف بزنند و درباره حاشیه یا عدم حاشیه باشگاهشان صحبت کنند اما به هر حال پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و حاشیه‌های خاص خودش را دارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می شود بازیکنان پرسپولیس معتقدند منطقه راس الخیمه جن دارد، تصریح کرد: فکر می کنم دیگر این از آنها حرفهاست. فکر نمی کنم چنین چیزی وجود داشته باشد اما به هر شکل فکر می کنم این چیزهایی است که از بیرون به تیم گفته می شود تا تیم به حاشیه برود.

خواجه‌وند درباره گلایه‌های محسن بنگر مبنی بر پرداخت‌های مالی نامنظم و کم بازیکنان این تیم تصریح کرد: به هر حال در زمان نقل و انتقالات مشکلاتی پیش آمد که غافلگیرکننده بود و مجموع این مسائل باعث شد تا پرداخت مطالبات مالی با تاخیر انجام شود.

وی در پایان گفت: ظاهرا سیاست باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات بازیکنان به صورت هفتگی است و این روند ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۳/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...