نسخه چاپی

استقبال ویژه دولت از همه جریانات سیاسی

وزیر اطلاعات گفت: دولت تدبیر و امید با آغوش باز از تمام جریان ها، تفكرات و احزاب مختلف سیاسی كشور برای پیشرفت و تعالی همه جانبه استقبال می كند و استمداد می طلبد.

به گزارش نما، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز چهارشنبه در جمع مردم شهرستان جم از توابع استان بوشهر افزود: دولت یازدهم معتقد است که با حضور تمام جریانات و احزاب می توان در عین تضارب افکار در زیر یک پرچم به نام ولایت فقیه و رهبری امور مملکت را ساماندهی کرد.

وی بیان کرد: راهکار و ساز و کار اصلی برای توسعه، پیشرفت و پایداری نظام اسلامی حفظ انسجام، وحدت و یکپارچکی اقشار مختلف مردم است.

حجت الاسلام علوی بیان کرد: ایران اسلامی امروزه با همت و تلاش دولتمردان، حمایت رهبری و پشتوانه عظیم ملت از جایگاه ویژه و قابل قبولی در دنیا برخوردار است.

وی تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به اقدامات دولت یازدهم را در ابعاد مختلف یادآور شد و گفت: ایشان بارها عملکرد رییس جمهوری و دولت را مورد حمایت خود قرار داده اند که خود از برکات تدبیر در این جامعه محسوب می شود.

وی احیای اخلاق اجتماعی و سیاسی را سرلوحه کارها و برنامه های دولت دانست و گفت: توسعه اخلاق حسنه همواره از تاکیدات مهم دین مبین اسلام و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام علوی ابراز داشت: اهتمام ویژه دولت بر رفع مشکلات و ایجاد رفاه اجتماعی برای ملت در ابعاد مختلف استوار است.

وی با اشاره به توجه و اجرای برنامه های راهبردی و عملی دولت یازدهم نسبت به جامعه ایثارگران گفت: خانواده های معزز شهدا سرمایه های اصلی این نظام و انقلاب هستند.

پیش از سخنان وزیر اطلاعات امام جمعه، فرماندار و رییس شورای اسلامی شهرستان جم ضمن بیان برخی مشکلات و خواسته های اساسی مردم در بخش های مختلف از حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت یازدهم در استان بوشهر قدردانی کردند.

وزیر اطلاعات که در قالب دوازدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر سفر کرده به عنوان نماینده رییس جمهوری در جمع مردم شهرستان جم در جنوب استان بوشهر حضور یافت.

رییس جمهوری و اعضای هیات دولت دیروز (23 دی) به منظور انجام سفری دو روزه و دیدار با مردم استان بوشهر وارد این استان شدند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...