نسخه چاپی

عدم‌ حضور هاشمی در همایش‌ اصلاح‌طلبان

دبیر كل حزب مردم‌سالاری با اشاره به احتمال حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در همایش سراسری اصلاح‌طلبان گفت: قطعا وی حضور پیدا نخواهد كرد ولی احتمال دارد كه پیامی را به آن بفرستد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری با اشاره به جلسه امروز(چهارشنبه) اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: جلسه امروز در واقع دیدار اعضای کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

وی با اشاره به احتمال حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در همایش سراسری اصلاح‌طلبان که قرار است فردا (پنجشنبه) در تهران برگزار شود گفت: قطعا ایشان در این همایش حضور پیدا نخواهند کرد ولی احتمال دارد که پیامی را به این همایش بفرستند.

دبیر کل حزب مردم سالاری در پاسخ به سوالی در خصوص طرح «امام» (ائتلاف ملی اصلاح طلبان میهن) نیز گفت: قرار است شورای هماهنگی جبهه اصلاحات این طرح و ائتلاف را که برای انتخابات مجلس دهم هم طراحی شده است را پیگیری و اجرایی کند و ما به عنوان حزب مردم سالاری دیگر پیگیری اجرای این طرح نیستیم.

کواکبیان همچنین به فعالیت‌های حزب مردم‌سالاری برای انتخابات آتی اشاره کرد و افزود: آخرین برنامه‌ای که ما در حزب داریم برگزاری کنگره ۹ بهمن است که در آینده بطور تفصیلی در خصوص آن اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

۱۳۹۳/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...