نسخه چاپی

آیت‌الله یزدی در نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین:

اجتماع علما و مراجع تقلید

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اجلاسیه جامعه مدرسین گفت: نفس اجتماع حضرات آیات و علما و همچنین دیدار از یكدیگر در چنین اجتماعی باشكوه، اعتبار بزرگی محسوب می‌شود و خود دارای موضوعیت است.

به گزارش نمابه نقل از فارس‌، آیت‌الله محمد یزدی صبح امروز در نهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد که در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد اظهار کرد: نفس اجتماع حضرات آیات و علما و همچنین دیدار از یکدیگر در چنین اجتماعی باشکوه، اعتبار بزرگی محسوب می‌شود و خود دارای موضوعیت است.

وی افزود: استفاده از سخنان مراجع تقلید در این اجلاسیه از دیگر فوایدی است که نصیب علما می‌شود و همچنین گزارش کمیسیون‌های تخصصی قرائت خواهد شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه برخی تصمیمات گرفته شده در این کمیسیون‌ها عملی است و بعضی دیگر هم ایده‌هایی برای آینده هستند خاطرنشان کرد: به یقین نظرات علمای بلاد در این اجلاسیه‌ها موثر است و با تبادل نظری که صورت می‌گیرد، در نهایت فکری پخته و قابل عمل به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: جمعیت ایران پس از انقلاب بیش از دو برابر شده و به همین دلیل فضاهای مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیشتری هم به وجود آمده، بناهایی برای حوزه‌های علمیه ساخته شده که همه اینها تاثیرگذار هستند.

این خبر تکمیل خواهد شد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...