نسخه چاپی

بادامچیان:

مدارای نظام با فتنه گران را مختل كننده طرح خود می دانند

عکس خبري -استكبار مداراي نظام با فتنه گران را مختل كننده طرح خود مي داند

نائب رئیس شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:وقتی عقیده ای به شكلی مورد سوءاستفاده بیگانگان و دشمنان اسلام و انقلاب و سران اصلی و طراحان فتنه كه آمریكا، انگلیس و صهیونیست هستندو همه عناصر آنها قرار می گیرد ؛ كسانی كه این مباحث را مطرح می كنند باید بسیار دقت كنند.

اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه اظهارات اخیر علی مطهری در مجلس شورای اسلامی و بازتاب آن در رسانه های بیگانه، اظهار کرد: از اینکه آقای علی مطهری گرفتار این گونه مسایل شده است جای تاسف است، تبعا ایشان عمق این ماجرا را نمی داند و الا نباید این گونه در این بازی ناخواسته قرار بگیرد.
اسدالله بادامچیان افزود: به اعتقاد بنده مسأله فتنه مشخص است وخود ایشان بر وقوع فتنه اتفاق نظر دارد که این فتنه، تحقق یافته است و آنها اصحاب فتنه هستند،زیرا ایشان دو نکته را عنوان می کند، یکی آنکه فتنه طرف دیگری را هم دارد که باید در نظر گرفته شود، نکته دوم این است که ایشان اصرار بر محاکمه دارد! پس ایشان اصل فتنه را قبول دارند .
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: اما رسانه های بیگانه مجموعا به این که فتنه ای رخ داده است توجه نمی کنند و تنها موضوع (اصرار بر محاکمه) را تبلیغ می کنند.
وی افزود: در حالی که در این راستا نظرات بسیاری در کشور مطرح است. برخی معتقدند آنها مجرمند و باید محاکمه شوند، چنانچه افرادی معتقدند اینها باید اعدام شوند. حتی عده ای بیان می کنند که عاملان این فتنه به دلیل حضور فعال در فتنه ، شهید شدنافراد بی گناه و کشته شدگان این حوادث و همچنین زیانهایی که بر اموال عمومی و مردم وارد ساختند ، اموالشان باید مصادره شود.
بادامچیان با بیان ضرورت بررسی اشکال مختلف حقوقی این دعاوی، خاطرنشان کرد: اما وقتی عقیده ای به شکلی مورد سوءاستفاده بیگانگان و دشمنان اسلام و انقلاب و سران اصلی و طراحان فتنه که آمریکا، انگلیس و صهیونیست هستندو همه عناصر آنها قرار می گیرد ؛ کسانی که این مباحث را مطرح می کنند باید بسیار دقت کنند.
قائم مقام دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ارزیابی خود از طرح این مباحث در جامعه اظهار داشت: آنچه به نظر می رسد این است که استکبار جهانیدر امتداد فتنه 88 تمایلدارد که در ایران سه حادثه رخ بدهد. اول آنکه این کارگردان های فتنه در ایران محاکمه بشوند ودر دادگاه حضور یابند و محکوم به اعدام شوند.
بادامچیان با تاکید بر اینکه اعدام این افراد از نظر تمامی کسانی که به الفبای قضایی وحقوقی آشنا هستند، قطعی است؛ افزود: اینها مجرم و متمرد از قانون که موجب کشتار و آسیبها در جامعه شده اند و نتیجه دادگاه از نظر قوانین و مقررات قضایی و حقوقی کاملا روشن است. اما استکبار به دنبال این است که آنها را به پای اعدام برساند تا نقشه بعدی خود را دنبال کند.
این فعال سیاسی ادامه داد: در حالی که نظام ازآنها مراقبت می کند که به نام جمهوری اسلامی این عاملان را نکشند؛ یکی از طرحهای پشت پرده همین است که این مراقبت برداشته شود تا با همان طرح قتل های زنجیره ای آنها کشته شوند و به پای نظام جمهوری اسلامی بنویسند و یک هیاهوی شدیدی را به راه اندازند.
وی خاطر نشان کرد: سومین مساله این است که ادعا کنند جمهوری اسلامی به قوانین عمل نمی کند و مجرمان را به دادگاه نمی سپارد تا مطابق موازین حقوقی محاکمه شوندو یا تبرئه شوند.
معاون اسبق رئیس قوه قضائیه با یادآوری آنکه این دو نفر به اندازه کافی پرونده دارند که در دادگاه حضور یابند و محکوم شوند، خاطر نشان کرد: محاکمه برای نظام آسان ترین راه است. حتی کسانی که آنها را همراهی کرده اند مباشر در جرم هستند و مباشرین جرم هم به نوعی مجرم هستند و همه را می تواند محاکمه کند. اما نظام همواره چهره پر ملاطفت و مداراگر خود را نشان داده است و اثبات کرده است با کسانی که در این فتنه های سیاسی و شیطنت آمیز افتاده اند، مدارا می کند. چنانچه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در ایران همانند انقلاب فرانسه و روسیه کشتاری رخ نداد.
وی افزود: بعداز پیروزی انقلاب، اگر نظام می خواست تمام عواملی که در دوران رضاخان و محمدرضا که از 1320تا 1357 حدود 37 سال، را محاکمه کند به جرائم آنها رسیدگی کند، سالها به طول می انجامید. اما نظام با اعلام عفوعمومی تنها آنهایی که جنایات بسیار کرده بودند را محاکمه کرد و حتی خانواده آنها را بدون آنکه آسیب حیثیتی ببیند، با روش های گوناگون مدیریت کرد.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به نقش دیکچنی نفر دوم آمریکا در دوره بوش در طراحی فتنه و نیز الیزابت چنی در دفتر نمايندگي منطقه‌اي آمريکا در دبي در هدایت و حمایتمیدانی و مالی فتنه گفت: می خواستند طرحی چون انتخابات تونسی را در ایران رقم بزند تا عناصری که به سیاستهای آنان نزدیک است و عامل اجرای سیاستهای استکبار باشد بر سر کار بیاید. اگر هم نتوانستند از طریق اغتشاشات رنگی این روند را ادامه دهند ؛ یعنی یا تغییر نظام از طریق انتخابات یا از طریق انقلاب رنگی. اما مدارای نظام با این عناصر برنامه آنها را مختل کرده است.
وی ادامه داد: استکبار به دنبال این است که این مداراگری نظام را برهم زنند و تبدیل به یک مسئله دیگری کنند . امیدوارم امثال آقای علی مطهری و کسانی ناخواسته در این قضایا هستند متوجه این مسائل بشوند و گذشته خود را جبران کنند و در فهم عمیق این گونه موضوعاتی که با طراحی های پشت پرده مستکبرین و سازمانCIA ،اينتليجنس سرویس و موساد و اتاق های فکر شیطانی انجام می شود، تلاش کنند که در دامن آنها قرار نگیرند .
وی افزود: این جریان، جریانیاست که استکبار جهانی آن را دنبال می کند. آنها از تغییر، براندازی و خشکاندن ریشه نظام که ریگان رئیس جمهور وقت آمریکا آن را دنبال می کرد و یا حمله نظامی و... مایوس شده اند کاری از پیش نبرده اند ، این را باید شناخت. البته ملت ما می داند و با بصیرت است. ملتی که حماسه نه دی را می آفرید .

۱۳۹۳/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...