نسخه چاپی

سلاحی كه كودك بحرینی را كوركرد+عكس

جمعیت الوفاق با اشاره به از دست رفتن چشم چپ كودك بحرینی در اثر سلاح ساچمه ای نظامیان آل خلیفه خواستار مسئولیت پذیری جامعه جهانی در قبال این جنایات رژیم شد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه الوفاق، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: "احمد منصور النهام" چهار ساله در اثر اصابت سلاح ساچمه ای چشم چپ خود را از دست داده است.

در این بیانیه آمده است: رژیم مسئول حمله به احمد النهام و پدرش که پنجشنبه گذشته در حال ماهی فروشی بودند است زیرا سلاح ساچمه ای غیر قانونی و بدون توجیه بوده است و این کودک با وجود معالجات در بحرین و خارج آن چشم خود را از دست داده است.

الوفاق بیان کرد: جامعه جهانی باید به مسئولیت خود در قبال حادثه ای که برای این کودک رخ داده است و دیگر اقدامات غیر قابل توجیه رژیم بحرین عمل کند.

175579_882.jpg



در این بیانیه آمده است: نقض حقوق بشر و خشونت رژیم همچنان ادامه دارد و رژیم ظرف شانزده ماه گذشته فقط به راهکار امنیتی متوسل شده است.

الوفاق بیان کرد: این حادثه نشان داد که رژیم بحرین از انسانیت بویی نبرده است و هیچ طیفی در بحرین از جنایات آن در امان نیستند.

در این بیانیه آمده است: احمد النهام یک نمونه از دهها موردی است که در نتیجه به کارگیری سلاح ساچمه ای چشمان خود را از دست داده اند و در بسیاری از موارد استفاده از این سلاح ممنوعه سبب مرگ شده است.

الوفاق بیان کرد: بسیاری از مردم در نتیجه استفاده از گلوله ساچمه ای و بمبهای گازی جان خود را از دست داده اند زیرا از نزدیک و به طور مستقیم هدف قرار گرفته اند.

175578_294.jpg



در این بیانیه آمده است: کودکان بحرینی از خشونت رژیم و به کارگیری وسیع زور علیه آنها رنج می برند.آنها محیط امنی برای زندگی کردن ندارند.

الوفاق بیان کرد: به کار گیری گازهای سمی و کشنده از سوی نظامیان رژیم در مناطق شلوغ ادامه دارد که این مرگ کودکان و سالخوردگان را به دنبال داشته است.

۱۳۹۱/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...