نسخه چاپی

فیلم داعش برای تحریك هوادارن خود در اروپا و آمریكا

داعش تهدید كرد كه حملات جدیدی را در همه كشورهای اروپایی و آمریكا آغاز خواهد كرد .

به گزارش نما به نقل از العالم، یکی از سایت های گروه تروریستی داعش در سوریه فیلم کوتاهی را در اینترنت پخش کرد که در این فیلم همه کشورهای اروپائی و آمریکا تهدید به حملات جدید شده اند.
نام این فیلم " نشست هائی درباره عملیات مبارک فرانسه " نام دارد.
در این فیلم 3 عضو داعش به زبان فرانسوی درباره حملات اخیر پاریس از جمله حمله به ساختمان هفته نامه شارلی ابدو و فروشگاه یهودیان پاریس صحبت می کنند.
یکی از این سه نفر درباره حملات پاریس می گوید: "این حملات باید خیلی وقت پیش آغاز می شد زیرا سران یاغی فرانسه و اروپا درپی تخریب اسلام و نابود کردن خلافت کنونی هستند. ما به زودی به فرانسه ، بلژیک ، آلمان ، سوئیس و همه اروپا و آمریکا خواهیم رسید . "
این عضو داعش افزود : "من به برادرانم می گویم که اگر نتوانستید به مناطق تحت حکومت خلافت اسلامی سفر کنید، هر کاری که می توانید ، انجام دهید .. بکشید ، سر ببرید ، خودروها و خانه ها را آتش بزنید و خلافت اسلامی در آینده در همه اروپا حکومت خواهد کرد."
یکی دیگر از اعضای داعش گفت: "اگر نتوانستید مهاجرت کنید ، در هر جائی که هستید ، برای اسلام کار کنید . برادران ما از اسلام دفاع کردند و همه کسانی را که اسلام را به تمسخر گرفته بودند ، به جهنم فرستادند . شما هم چنین افرادی را به جهنم بفرستید ."
آخرین نفر نیز خطاب به همقطاران خود در اروپا اظهار داشت: "اگر پلیسی را دیدید او را بکشید . همه را بکشید . همه کفاری را که در خیابان می بینید ، بکشید تا دیگران را بترسانید. نگذار کفار به شما ظلم و ستم کنند. هر جا که هستید ، با عزت و سربلندی زندگی کنید."

۱۳۹۳/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...