نسخه چاپی

احتمال پیوستن رحمتی به مس كرمان

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس كرمان می‌گوید مس كرمان همچنان به دنبال سید مهدی رحمتی است و معتقد است خبر توافق این بازیكن با استقلال صحت ندارد.

عبدالرضا داوري در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اينكه مذاكرات اين باشگاه با مهدي رحمتي همچنان ادامه دارد اظهار كرد: با شرايطي كه پس از تغيير در كادر فني استقلال بوجود آمده رحمتي خيلي تمايل ندارد كه در استقلال بماند و بارها به ما اعلام كرده كه اگر از استقلال خارج شود گزينه ي اولش مس خواهد بود.

وي ادامه داد: برخلاف صحبتهايي كه برخي دوستان مطرح كرده اند در مذاكرات مس با رحمتي به هيچ عنوان بحثي از پول و رقم قرارداد به ميان نيامده و او هم تاكنون رقمي را به ما پيشنهاد نداده است. رحمتي به ما گفت از آنجايي كه مردم كرمان را دوست دارد و دو سال هم در مس بازي كرده علاقه دارد در صورت فراهم شدن شرايط به مس بيايد.

داوري با اشاره به اينكه رحمتي براي آمدن به مس يك سري مشكلات شخصي دارد گفت: تنها مشكلي كه اين دروازبان براي پيوستن به مس دارد اين است كه پسر دومش تازه به دنيا آمده و پسر اولش هم امسال به كلاس اول دبستان مي رود. او به من گفت تا پنج شنبه در كيش است و پس از مشورت با خانواده اش درباره پيشنهاد مس تصميم گيري خواهد كرد.

وي افزود: در حالي كه باشگاه استقلال اعلام كرده با رحمتي به توافق رسيده خود اين بازيكن به من اعلام كرد كه در حال حاضر در كيش است و هيچ جلسه اي با مسئولان استقلال نداشته است. با اين حال از آنجايي كه احتمال حضور رحمتي در مس را ضعيف مي‌دانيم، از امروز براساس خواسته هاي قاسم پور بررسي گزينه هاي جانشيني رحمتي را در اين پست آغاز كرده‌ايم اما با اطمينان مي‌گويم كه اگر مشكلات شخصي رحمتي حل شود او به مس خواهد آمد. و واقعيت ماجرا هم اين است كه او هنوز توافقي با استقلال نكرده است.

داوري در ادامه گفت: روز سه شنبه مراسم معارفه سرپرست جديد باشگاه برگزار مي شود ضمن اينكه در آخرين جلسه هيئت مديره باشگاه مقرر شد دكتر ضيايي پور به عنوان رئيس هيئت پزشكي باشگاه مشغول به كار شود كه اين هيئت شامل متخصص فيزيوتراپي، متخصص تغذيه و يك روانشناس مي باشد. با اينحال هنوز مشخص نيست كه دكتر مداحي به عنوان پزشك تيم فعاليت خواهد كرد يا خير و اين بستگي به نظر رئيس هيئت پزشكي باشگاه دارد. ضمن اينكه هيئت مديره تصميم گرفت عباس آقامولايي به عنوان مدير رسانه اي مس در فصل جديد مشغول به كار شود.

رئيس هيئت مديره باشگاه مس در پايان درباره ي بازيكنان ديگري كه اين باشگاه به دنبال آنهاست گفت: ما در خط دفاع چند گزينه داريم كه يكي از آنها دانيلسون كاپيتان تيم ناسيونال پرتغال است كه فصل گذشته اين تيم در رده ي هفتم جدول ليگ پرتغال قرار گرفته است و روي محمد نصرتي، پيروز قرباني و مجتبي شيري هم نظر داريم كه در صورت فراهم شدن شرايط يكي از آنها به مس بيايد. ضمن اينكه ما با رسول نويدكيا هم مذاكرات مقدماتي را انجام داده‌ايم. در نهايت ما منتظر مشخص شدن تكليف رحمتي هستيم تا بدانيم آخرين سهميه ليگ برتري مان را به كدام بازيكن اختصاص دهيم.

۱۳۹۱/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...