نسخه چاپی

وضعیت ذخایر آب سدهای كشور

با ذخیره ۱۹.۴ میلیاردمترمكعب آب، ذخیره سدهای كشور به حدود ۴۱ درصد رسید، در عین حال توان ذخیره ۲۸ میلیاردمترمكعب دیگر نیز خالی مانده است.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور هم‌اکنون ۱۹ ميليارد و ۴۳۰ ميليون مترمکعب به ثبت رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، معادل ۵.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر پایه این گزارش، حجم آب ورودی به مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه ۹۳) تاکنون ۷ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته کاهش یافته است.

حجم آب ورودي به مخازن سدهای کشور از ابتداي سال آبي جاري تاكنون نیز به ۵ ميليارد و ۸۵۰ ميليون مترمکعب رسیده که این میزان در مدت مشابه سال آبی گذشته ۶ ميليارد و ۲۹۰ ميليون مترمکعب گزارش شده بود.

میزان آب خروجی از سدهای کشور هم از ابتداي سال آبي جاري تاكنون ۶ ميليارد و ۸۸۰ ميليون مترمکعب گزارش شده؛ درحالی که میزان آب خروجی در مدت مشابه سال آبي گذشته، ۶ ميليارد و ۹۲۰ ميليون مترمکعب بود.

حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور در زمان مشابه سال گذشته، حدود ۱۸ ميليارد و ۵۰۰ ميليون مترمكعب گزارش شده بود. مجموع ظرفيت مخازن سدهاي كشور در زمان كنوني ۴۷.۴ ميليارد مترمكعب گزارش شده که هم‌اکنون میزان پُرشدگی این سدها حدود ۴۱ درصد است.

۱۳۹۳/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...