نسخه چاپی

تصادف مرگبار در اتوبان كرج - قزوین

سرعت زیاد یك دستگاه خودرو پژو تاكسی و برخورد آن با گاردریل حاشیه اتوبان كرج _ قزوین باعث مرگ ۴ نفر و زخمی شدن یك نفردیگر شد.

به گزارش نما به نقل از مهر: سرعت زياد يک دستگاه خودرو پژو تاکسی و برخورد آن با گاردريل حاشيه اتوبان کرج _ قزوين باعث مرگ ۴ نفر و زخمی شدن يک نفرديگر شد.

سرهنگ «رضا اکبري» رئيس پليس راه استان البرز با اعلام اين خبر گفت : در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰مبني بر يک فقره تصادف منجر به فوت در اتوبان کرج- قزوين ماموران پليس راه کرج _ قزوين برای بررسي موضوع با هماهنگي ماموران اورژانس و آتش نشاني به محل حادثه اعزام شدند .

وي گفت : پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که يک دستگاه خودرو پژو تاکسي به رانندگي فردي ۵۵ ساله با ۴ نفر سرنشين در حال حرکت از کرج به قزوين از مسير اصلي منحرف و پس از برخورد با گاردريل کنار اتوبان بر اثر شدت سانحه راننده و تعداد ۲ نفر از سرنشينان آن دردم جان خود را از دست دادند.

رئيس پليس راه استان البرز افزود : از دو نفر سرنشينان ديگر خودرو که بلافاصله به بيمارستان منتقل شدند يک نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان جان خود را از دست داد و يکي از مصدومان نيز تحت مداوا است.

برابر اعلام کارشناسان پليس راه کرج-قزوين علت این تصادف عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه اعلام شده است .

۱۳۹۳/۱۰/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...