نسخه چاپی

مرگ عابر پیاده در تصادف با ۲۰۶

رئیس مركز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع حادثه برخورد یك دستگاه ۲۰۶ و یك زن سالخورده و مرگ عابر پیاده بر اثر شدت جراحات خبر داد

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به وقوع یک حادثه منجر به فوت در خیابان پانزده خرداد گفت : ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته وقوع یک تصادف در محدوده خیابان پانزده خرداد، قبل از پل ری و در مسیر غرب به شرق به کشته شدن یک عابر پیاده انجامید.

وی ادامه داد: در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه سواری ۲۰۶ با یک عابر پیاده رخ داد، متاسفانه یک زن حدوداً ۶۰ ساله جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پس از وقوع این سانحه کارشناسان پلیس راهور پایتخت با حضور در محل تصادف، به بررسی نحوه وقوع این حادثه پرداختند و در بررسی‌ها مشخص شد که عدم توجه به جلو توسط راننده سواری ۲۰۶، موجب بروز این تصادف شده است.

جهانی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت فاصله طولی توسط رانندگان خاطرنشان کرد: رانندگان باید توجه داشته باشند که در هنگام نزدیک شدن به محل عبور عابران پیاده، از سرعت خود ‌بکاهند چراکه حق تقدم در این محل‌ها با عابران پیاده است و در صورت مشاهده عابران نیز باید رانندگان با توقف کامل، حق تقدم عبور عابران پیاده را رعایت کنند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...