نسخه چاپی

كدام تیم با جام وداع می‌كند؟

ایتالیا در حالی در دیدار پایانی خود امشب به مصاف ایرلند می رود كه پیروزی در این دیدار و شكست كرواسی مقابل اسپانیا می تواند آنها را به مرحله یك چهارم نهایی برساند.

ايرلند که ديگر شانسي براي صعود از اين گروه ندارد در يک ديدار تشريفاتي به مصاف ايتاليا مي رود. تقابل جيواني تراپاتوني سرمربي ايرلند مقابل تيم ملي کشورش در اين ديدار نکته قابل توجه است. ايتاليا – ايرلند

ورزشگاه: استاديوم سيتي، پورنان، لهستان

ظرفيت: 40 هزار نفر

داور: چونيت چاکير (ترکيه)

* انتظار مي رود ايتاليا اين بازي را با پيروزي پشت سربگذارد اما آمار بازي هاي قبلي آنها مقابل ايرلند چندان قابل توجه نيست. در 20 سال گذشته ايتاليا تنها يک ديدار از 5 رويارويي خود مقابل ايرلند را با پيروزي پشت سرگذاشته است. بدتر از آن اينکه ايتاليا در ديدارهاي رسمي و در تورنمنت هاي معتبر نتوانسته ايرلند را از پيش رو بردارد. مهمترين اين نتايج را مي توان به شکست يک بر صفر در جام جهاني 1994 و شکست در دو ديدار رفت و برگشت در مقدماتي جام جهاني 2010 دانست.

* بعد از جام جهاني 2006 نتايج ايتاليا در تورنمنت هاي معتبر واقعا ضعيف بوده است. آنها در 9 بازي که انجام داده اند 6 تساوي و 2 شکست در کارنامه خود دارند. تنها پيروزي آنها در يورو 2008 و با نتيجه 2 بر صفر مقابل فرانسه رقم خورده است.

* ايتاليا در 5 بازي اخير خود نتوانسته به پيروزي برسد و تنها 2 گل به ثمر رسانده که هر دو آنها در يورو 2012 به ثمر رسيده است.

* در 3 جام جهاني قبلي و يک جام ملتهاي اروپا ايرلند در 16 بازي 12 گل دريافت کرده است و در هيچ ديداري بيشتر از 2 گل نخورده اما در يورو 2012 آنها تمام آمارهاي خود را خراب کردند و در تنها 2 بازي 7 گل دريافت کردند.

* شکست 4 بر صفر ايرلند مقابل اسپانيا

اولين بار در 5 سال اخير بود که ايرلند چنين شکست سنگيني را متحمل مي شود. آنها در 60 بازي اخير خود چنين شکستي را تجربه نکرده بودند.

* ايرلند در 6 بازي اخير خود تنها 4 گل به ثمر رسانده که نشان دهنده کمبود يک گلزن قهار در خط حمله آنها را نشان مي دهد. در 12 بازي که ايرلند در سال گذشته انجام داد تنها رابي کين بيشتر از يک گل به ثمر رسانده است.

ترکيب احتمالي:

ايتاليا (2-5-3)جيانلوئيجي بوفون، لئوناردو بونوچي، دانيله ده روسي، جورجيو کيه ليني، کريستين ماجو، آنتونيو نوچرينو، آندره آ پيرلو، کلوديو مارکيزيو، امانوئله جياکريني، الساندرو ديامانتي، آنتونيو دي ناتاله

ايرلند (2-4-4)شي گيون، جان اوشي، شون سنت لدگر، ريچارد دان، استيفن وارد، ايدن مک گدي، گلن والان، کيث اندروز، ديمين داف، رابي کين، کوين دويل

۱۳۹۱/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...