نسخه چاپی

ایران- امارات؛ میانبری برای فینال با هت تریك شكست عرب ها

تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود فردا به مصاف تیم امارات خواهد رفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی ایران با دو برد مقابل بحرین و قطر جواز صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا را گرفته است با این حال دوشنبه یک فینال کوچک با امارات برگزار می کند.

در این فینال کوچک باید کشور کوچک حاشیه خلیج فارس را شکست بدهیم تا به عنوان صدرنشین از گروهمان صعود کنید. پیروزی مقابل امارات و صدرنشینی در گروه سوم ضمن اینکه اقتدار تیم ملی را نشان می دهد میانبری است برای رسیدن به فینال!

تیم اول گروه سوم در مرحله یک چهارم نهایی با عراق یا اردن بازی خواهد کرد اما تیم دوم باید به مصاف ژاپن برود. قطعا رویایی با تیم عراق یا اردن برای ملی پوشان ما بسیار راحت تر از بازی با ژاپن است. البته روی کاغذ هنوز صدرنشینی ژاپن قطعی نشده است و هرچند برخی می گویند اگر می خواهیم قهرمان شویم باید آمادگی مقابله با هر تیمی را داشته باشیم اما منطق می گوید مقابله با ژاپن در یک چهارم نهایی یعنی برگزاری فینال زودرس و برخی از کارشناسان می گویند برنده مسابقه احتمالی ایران و ژاپن در یک چهارم قطعا فینالیست خواهد شد. هرچند با توجه به دوم شدن استرالیا در گروهش باید گفت تیم دوم گروه C راه دشواری برای رسیدن به فینال خواهد داشت.

امارات از نظر فنی یک تیم خوب و منسجم نشان داده است تیمی که بازیکنانش 8 سال است که در کنار هم بازی می کنند و کاملا از یکدیگر شناخت دارند. اسماعیل مطر کاپیتان امارات که پیش از جام ملت ها مصدوم شد شناخته شده ترین بازیکن برای فوتبالدوستان ایرانی است اما در مقابل تیم ملی ایران یک تیم قدرتمند است که بازیکنانی برتر از امارات دارد بازیکنانی که هم از نظر تکنیکی و هم فیزیکی برتر از بازیکنان اماراتی هستند.

ظاهرا تنها مصدوم تیم ملی سردار آزمون مهاجم جوانی است که گل سه امتیازی مقابل قطر را برای ما زد البته بعید است مشکل او هم حاد باشد.

با توجه به دو بازی گذشته می توان گفت که تیم ملی با یکی دو تغییر احتمالی مقابل امارات صف آرایی خواهد کرد. زیرا کی روش دوست دارد حریفانش را شگفت زده کند.

به هر حال پیروزی مقابل سومین تیم عربی هم هت تریک بردهای ما را مقابل تیم های حاشیه خلیج فارس کامل می کند و هم راه آسان تری را برای رسیدن به فینال پیش روی ملی پوشان ما می گذارد.

ما برای صدرنشینی در گروه باید حتما امارات را ببریم چون این تیم تفاضل گل بهتری نسبت به ما دارد.

در دیگر دیدار این گروه تیم حذف شده قطر و بحرین در یک مسابقه تشریفاتی به مصاف هم می روند.

هر دو بازی ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت تهران و به طور همزمان برگزار می شود.

جدول گروه C

1- امارات 6 امتیاز 4+

2- ایران 6 امتیاز 3+

3- بحرین بدون امتیاز 3-

4- قطر بدون امتیاز 4-

۱۳۹۳/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...