نسخه چاپی

قلعه نویی: ملی پوشان برای من بازیكن نمی شوند!

قلعه نویی جزو مربیانی است كه از ابتدای فصل روی ملی پوشان خود حساب ویژه ای باز كرده بود اما در این خصوص به نتیجه نرسیده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سر مربی تیم استقلال با اوضاع خاصی روبرو شده است زیرا این مربی با بازیکنان خوب و آماده روبرو نشد و این مسئله وی را دچار مشکل کرد زیرا قلعه نویی اکثر بازیکنان خود را دور از انتظار در اختیار داشت.

گفتنی است در نیم فصل اول این مربی با بازیکنان ملی پوش در پی کسب نتایج بسیار خوبی بود اما این نفرات از آمادگی خوبی برخوردار نبودند و این موضوع به ضرر مربی تیم تمام شد و در نیم فصل دوم وی در صدد جبران است اما باز هم وی از بازیکنان ملی پوشی که در تیم ماندند تا با استقلال ادامه دهند رضایت ندارد.

این در حالی است که حواشی پیرامون ملی پوشان باعث شد که تیموریان از استقلال جدا شود و صادقی نیز با قلعه نویی دچار مشکل شده و دقیقه نود در تیم ماندگار شود و از طرفی اوضاع برای بیک زاده و حیدری نیز در تیم مناسب نیست زیرا این بازیکنان نیز با مشکلاتی مواجه هستند که وضعیت را در این تیم با حضور قلعه نویی برای آنها تغییر می دهد.

شایان ذکر است قلعه نویی در یک محفل خصوصی و با حضور دوستانش اعلام کرده است که در ادامه مسابقات نیز دو ملی پوش این تیم نمی توانند نظرش را جلب کنند زیرا وی اطمینان دارد که بیک زاده و حیدری نیز مانند تیموریان برای استقلال آماده نیستند و نمی توانند به تیم کمکی کنند و در نتایج مثمرثمر باشند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...