نسخه چاپی

بدون هیچ‌ وابستگی از آسمان كشور دفاع می‌كنیم

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: امروز این قرارگاه، با استفاده از كاركنان جوان و بهره‌گیری از سامانه‌های كاملاً بومی و بدون هیچ‌گونه وابستگی به خارج، از آسمان كشور دفاع می‌كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در جمع کارکنان قرارگاخ پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: تأمین امنیت دفاعی مراکز حیاتی، حساس و مهم کشور از اهداف اصلی قرارگاه پدافند هوایی است و افزایش قدرت دفاعی مستلزم این است که در بهترین وضعیت آمادگی در حوزه پدافند عامل و غیرعامل قرار داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امروز قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با استفاده از کارکنان جوان که تمام مراحل آموزش خود را در همه سطوح در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی داخلی طی کرده‌اند و بهره‌گیری از سامانه‌های کاملاً بومی و بدون هیچ‌گونه وابستگی به خارج از کشور، مأموریت دفاع از آسمان کشور را به انجام می‌رساند و در حوزه سامانه‌های پدافندی نیز، با اتکا به دانش بومی نیاز خود به سلاح و سامانه را کاملاً از داخل کشور تأمین می‌کند.

امیر سرتیپ صباحی فرد افزود: با تلاش بی‌وقفه کارکنان، آمادگی قرارگاه پدافند هوایی برای مقابله با هرگونه تهدید در شرایط مطلوبی قرار دارد و این آمادگی باید روزبه‌روز و متناسب با نوع تهدید افزایش یابد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...