نسخه چاپی

تحویل داوطلبانه ماهواره توسط مردم به سپاه

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار از تحویل بیش از یك صد دستگاه ماهواره توسط مردم به ناحیه مقاموت بسیج سپاه سبزوار خبر داد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه سبزوار از تحویل بیش از یک صد دستگاه ماهواره توسط مردم به ناحیه مقاموت بسیج سپاه سبزوار خبر داد.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم اظهار کرد: از موقعی که دشمن ورود به جنگ نرم از روی استیصال کرده، ابزار نبرد جدید نیز متفاوت شده است.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن از ابزار فرهنگی استفاده میکند، ادامه داد: ماهواره یا دجال واره یکی از این وسایلی است که دشمن در جنگ فرهنگی بر عیله ملت اسلامی به کار می برد.
فرمانده سپاه سبزوار با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را در این راستا انجام داده است، تصریح کرد: استکبار با استفاده از این کار توانسته خارکیز جنگ را به پشت بام منازل و به داخل خود منازل بیاورد.

مظلوم خاطر نشان کرد: در راستای مبارزه با این اقدام دشمن ، سازمان بسیج مستضعفین طرح چند مرحله ای را با عنوان مبارزه با دجال واره (ماهوراه) ابلاغ کرده است.

وی با بیان اینکه مهمترین مرحله این طرح این است که به روش روشنگری مردم را متوجه معضلات و خطرات ماهواره بکنیم، بیان داشت: خود مردم باید به این باور برسند که این ماهواره مضر و ابزار تهاجم فرهنگی دشمن می باشد.

فرمانده سپاه سبزوار ادامه داد: تاکنون بیش از صد دستگاه ماهواره تحویل ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار شده است و ما نیز با تحویل هر ماهواره یک عدد دستگاه دیجیتال تحویل خانواد ها داده ایم.

مظلوم با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز مسئولین و مردم ما به باور حضور در جنگ فرهنگی نرسیده اند، اعلام کرد: اگر به این باور برسیم مانند زمان جنگ که در هر اداره یک ستاد جنگ وجود داشت امروز نیز یک ستاد جنگ فرهنگی دایر خواهیم کرد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...