نسخه چاپی

به نیمكت‌نشینی در استقلال هم افتخار می‌كنم

به گزارش نما به نقل از نود، با استقلالي شدن رضا عنايتي و گل‌هايي که اين بازيکن در ديدارهاي تدارکاتي استقلال به ثمر رساند، حالا بايد گفت که او مهاجم اصلي قلعه‌نوعي است. آمادگي بالاي عنايتي به همراه تجربه بسيار خوبي که دارد سبب شده، سرمربي آبي‌پوشان حساب ويژه‌اي براي نيم‌فصل دوم روي او باز کند.

از سوي ديگر سجاد شهباززاده با زدن ۸ گل بهترين گلزن استقلال در نيم‌فصل اول بود و با اين شرايط به نظر مي‌رسد، اين بازيکن زوج عنايتي در خط حمله آبي‌پوشان باشد. در چنين شرايطي فرصت کمي براي حضور در ترکيب اصلي استقلال به برهاني و سليمان فلاح مي‌رسد.

به همين دليل ديروز با اين دو مهاجم تماس گرفتيم. برهاني که در همان ابتداي گفت‌وگو مدعي شد که علاقه‌اي به مصاحبه ندارد و فعلا مي‌خواهد سکوت کند و تمرکز خود را روي بازي‌هاي استقلال قرار بدهد.

از سوي ديگر سليمان فلاح در اين خصوص مي‌افزايد: درست است که رضا عنايتي تجربه بسيار بالايي دارد و يکي از بهترين مهاجمان ليگ محسوب مي‌شود و شهباززاده هم در نيم‌فصل اول رقابت‌ها به خوبي توانايي خود را نشان داد ولي من هم با توجه به صحبت‌هاي قلعه‌نوعي براي حضور در ترکيب اصلي تيم نااميد نيستم و در جريان تمرينات تمام تلاش خودم را به کار خواهم گرفت تا نظر مساعد قلعه‌نوعي را جلب نمايم.

مهاجم آبي‌پوشان در ادامه مي‌افزايد: البته بايد به اين موضوع هم اشاره کنم که نيمکت‌نشيني در استقلال هم افتخار مي‌خواهد و من هم خوب مي‌دانم در چه تيمي حضور پيدا کرده‌ام و پيراهن چه تيمي را بر تن کرده‌ام. قلعه‌نوعي هم بارها در اين خصوص با ما صحبت کرده و گفته که هر بازيکني در تمرينات بهتر کار کند و عملکرد خوبي داشته باشد، شانس بالايي براي حضور در ترکيب اصلي استقلال خواهد داشت و ما هم تلاش خودمان را چند برابر کرده‌ايم.

۱۳۹۳/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...