نسخه چاپی

سخنگوی باشگاه استقلال: پول نداریم

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ما مبلغی از سازمان لیگ خواستیم اما آنها می‌گویند تیم‌های‌ آسیایی در اولویت هستند،ما چیزی اضافه بر سازمان نمی‌خواهیم و فقط حق‌مان از بلیت‌فروشی پرداخت كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال عصر روز گذشته در محل این باشگاه برگزار شد. در این نشست پیرامون مسائل مختلف بحث و تبادل‌نظر شد و البته مشکلات مالی باشگاه استقلال مورد بررسی قرار گرفت.

سیدسعید افجه‌‌ای سخنگوی باشگاه استقلال در این باره گفت: در نشست امروز پیرامون آکادمی باشگاه مشکلات مالی و بحث خصوصی‌سازی صحبت‌هایی را انجام دادیم البته باید به این موضوع اشاره کنم که بیشتر بحث ما روی مسائل مالی بود چرا که واقعاً مشکلات زیادی را تحمل می‌کنیم.

وی افزود: ما حساب و کتابی را با سازمان لیگ داریم و دستمان به شدت خالی است اما سازمان لیگ ادعا کرده که فعلاً تیم‌های‌ آسیایی در اولویت هستند. ما چیزی اضافه بر سازمان نمی‌خواهیم و توقع‌مان این است که حق‌مان از بلیت‌فروشی پرداخت کنند تا با رقم دریافتی که اتفاقاً مبلغ کمی هم نیست بتوانیم پول بازیکنان تیم را پرداخت کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه تأکید کرد: یک سری از افراد هستند که به استقلال بدهی دارند و من اسمی از آنها نمی‌برم اما دو ماه از تعهدات این عزیزان گذشته و پول باشگاه استقلال را پرداخت نکرده‌اند. استقلال آرم شرکت این نفرات را روی پیراهنش تبلیغ کرده و نمی‌دانیم چرا مطالبات باشگاه را نمی‌دهند یا اینکه دوست ندارند در این شرایط به استقلال کمک کنند اما چیزی که مشخص است این که ما مشکلات مالی شدیدی داریم ولی از دوستان انتظار داریم هرچه سریعتر با پرداخت مبالغی ما را از فشار خارج کنند.

وی گفت: به خصوص از سازمان لیگ انتظار داریم در این شرایط استقلال را درک کرده و با توجه به اینکه باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم در این امر به ما کمک کنند. همچنین از بازیکنان و طرف قراردادهایمان انتظار صبر داریم نه اینکه این صبر بخواهد طولانی شود ولی آنها مطئمن باشند که ما اینجا هستیم که مطالبات آنها را پرداخت کنیم.

افجه‌ای در پایان از بحث در مورد آکادمی باشگاه استقلال در جلسه هیئت مدیره خبر داد و مدعی شد حتماً باید به این تیم‌ها نیز رسیدگی شود چون تنها چهار پنج هفته به پایان مسابقات‌شان باقی مانده است ضمن آنکه بحث خصوصی‌سازی را هم در جلسه هیئت مدیره و با حضور آقای نجف‌نژاد پیگیری کردیم ولی پیرامون قیمت‌گذاری آن صحبتی صورت نگرفت. در هر صورت ما باید طبق راهکارها که پیش‌رویمان است جلو می‌رفتیم و مباحث را به این سمت و سو پیش می‌بردیم.

در جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال بهرام افشارزاده و رضا نثاری حضور نداشتند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...