نسخه چاپی

قطبی: دوباره بازمی‌گردم

سرمربی پیشین تیم ملی كشورمان از بازگشتش به عرصه مربیگری در سال جدید میلادی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، افشین قطبی که در اواسط فصل 2014 جی‌لیگ ژاپن از سمت سرمربیگری تیم فوتبال شیمیزو اس‌‎پالس کنار گذاشته شد، در یادداشتی با عنوان «بازخواهم گشت» خبر از بازگشت خود به مستطیل سبز در سال 2015 داد.

یادداشت افشین قطبی که در سایت رسمی‌اش منتشر شده را در زیر می‌خوانید:

فوتبال روش جالبی برای هدایت ما به مسیرها و مقاصد ناشناخته دارد. در یک لحظه شما در ورزشگاهی مملو از تماشاگر هستید که نور و صدای آن تا دراز مدت در خاطرتان خواهد ماند. در لحظه‌ای دیگر فشار نتیجه گرفتن در سطحی بالاتر از محدودیت‌های انسانی به شما استرس وارد می‌کند و در مقطعی دیگر هم زمانی برای لذت بردن از یک زندگی ساده را پیدا می‌کنید.

در پروژه‌ شیمیزو اس‌پالس به یافته‌های غیرمنتظره‌ای رسیدم، با حضور در این تیم پا به دوره غافلگیرکننده‌ای از زندگی‌ام گذاشتم که با پاداش‌هایی هم همراه بود. پس از جستجوی طولانی مدت برای بهترین بودن، جمع کردن بهترین‌ افراد دور خودم، ارائه بهترین عملکردها و نتایج، هرگز فکر نمی‌کردم بازتاب این دوره بتواند اینچنین رضایت‌بخش باشد. در دوره تاریکی از دوران حرفه‌ای‌ام نوری از خردمندی، امید و فروتنی را یافتم. فهمیدم که باید بیشتر قدر نعمت و دارایی‌ها خود را بدانم. خانواده‌ام، دوستانم و عشق به فوتبال منبع الهام‌بخش من بودند.

هواداران واقعی با تشویق و پیام‌های خود قدرتمندانه پای من و بازیکنان‌شان ایستادند در حالی که برخی دیگر کم‌کم دست از حمایت خود کشیدند. در پنج ماه گذشته به جاهایی همچون سئول، لس‌آنجلس، هوستون، دوحه و دوبی سفر کردم. با خانواده، دوستان و همکارانم ملاقلات کردم که سال‌ها دلتنگ آنها بودم و در کنارش دوستانی جدید پیدا کردم که برایم خیلی عزیر خواهند بود. هنوز هم پس از 50 سال چیزهای زیادی برای یادگیری و پیشروی وجود دارد.

سال جدید را با پرتویی فوق‌العاده‌ای از اعتماد، انرژی و خردمندی آغاز می‌کنم، چه در یک تیم ملی چه در یک تیم باشگاهی قصد رسیدن به موفقیت و سهیم شدن عناوین قهرمانی و خاطراتش را با شما دارم. همیشه قدردان عشق، حمایت و تشویق‌های شما هستم.

با محبت فراوان، افشین قطبی

۱۳۹۳/۱۰/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...