نسخه چاپی

رژیم صهیونیستی در انتظار نمایش قدرت حزب‌الله باشد

سفیر سابق ایران در لبنان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی و اغلب تحلیلگران جهانی در انتظار نمایش قدرت حزب‌الله با به كارگیری سلاح‌های مدرن و به روز باشند.

"احمد دستمالچی" در گفتگو با نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیرامون حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی به شهرک قنیطره سوریه در روز گذشته، گفت: سید حسین نصرالله بارها اعلام کرده است که تمام اقدامات اسرائیل را رصد خواهد کرد، قدرت زیاد حزب‌الله باعث می‌شود بتواند پاسخ درخوری به رژیم غاصب صهیونیستی بدهد.

سفیر سابق ایران در لبنان با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال ایجاد آشوب و بلوای جدیدی در منطقه تحت عنوان مبارزه با تروریسم است، افزود: فرانسه چند ناو را به دریای مدیترانه اعزام کرده است و این اقدام می‌تواند توازن قدرت در منطقه را تحت تاثیر قرار دهد و شرایط منطقه را ملتهب کند.

دستمالچی ادامه داد: حزب‌الله با قدرت و توان سیاسی_نظامی بالای خود پاسخ کوبنده به حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی به بلندهایی جولان خواهد داد و تاکنون حزب‌الله به تمامی مواضعی که اتخاذ کرده عمل کرده است.

سفیر سابق ایران در لبنان بیان داشت: مقامات رژیم غاصب صهیونیستی بارها اعلام کرده‌اند که صحبت‌های سید حسن نصرالله حتما عملی می‌شود و به صداقت وی در گفتار تاکید کرده‌اند.

وی افزود: حزب‌الله موشک‌های فاتح110 را چند سال است در اختیار دارد و هم اکنون تسلیحات بسیار پیشرفته‌تری به دست آورده و این مسئله رژیم صهیونیستی را بسیار نگران کرده است. رژیم غاصب صهیونیستی و اغلب تحلیلگران جهانی در انتظار نمایش قدرت حزب‌الله با به کارگیری سلاح‌های مدرن و به روز هستند.

دستمالچی اظهار داشت: این مسئله بسیار اهمیت دارد که حزب‌الله به صراحت اعلام می‌کند می‌تواند در خاک فلسطین اشغالی نبردهای زمینی انجام دهد و این نشان دهنده افزایش قدرت حزب‌الله است.

سفیر سابق ایران در لبنان با بیان این که دایره سرزمین مقاومت بسیار گسترده‌تر شده است، بیان کرد: سرزمین مقاومت متشکل از جنوب لبنان تا سوریه، عراق، یمن و برخی دیگر از کشورهای در حال پیوستن به محور مقاومت است، ممکن است در آینده حکومت آل خلیفه در بحرین سقوط کرده و این کشور نیز به محور مقاومت بپیوندد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: محور مقاومت حرکت پیش‌رونده‌ای دارد و آینده منطقه خاورمیانه حتما تحت تاثیر رشادت‌های محور مقاومت قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی بالگردهای رژیم صهیونیستی به خودروهای حامل جمعی از فرماندهان و رزمندگان حزب‌الله در منطقه قنیطره در جولان سوریه را شدیدا محکوم نمود.

وزارت امور خارجه کشورمان با تسلیت به خانواده شهدا و رهبری حزب الله به مناسبت این اقدام ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس، تاکید نمود این حادثه یک بار دیگر نشان داد معرکه سوریه جزیی از رویارویی با رژیم صهیونیستی است و حزب الله همچنان در برابر اشغال و مداخله بیگانگان در امور ملتهای منطقه در مسیر جهاد و شهادت ثابت قدم و استوار ایستاده است.

حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که درحمله ارتش صهیونیستی به یک گروه از نیروهای مجاهد این حزب در منطقه القنیطره سوریه تعدادی از این نیروها به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است: در جریان سرکشی میدانی گروهی از نیروهای مجاهد حزب الله در شهرک مزرعه الامل در منطقه القنیطره سوریه ، بالگردهای دشمن صهیونیستی با موشک به سوی آنان شلیک کردند.

تلویزیون سوریه اعلام کرد که در اثر این حمله ارتش صهیونیستی، 6 تن شهید و یک کودکی زخمی شده است.

حزب الله در بیانیه شمار2 خود نیز اسامی 6 شهید این جنایت رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

جهاد مغنیه فرزند شهید عماد مغنیه و « محمد عیسی» از فرماندهان میدانی حزب الله از جمله نفرات به شهادت رسیده در این حمله هستند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...