نسخه چاپی

دعوت امریكایی‌ها برای كمپین ضدتحریم ایران

یك نشریه آمریكایی با قرار دادن تصویر رابرت منندز نماینده جمهوری‌خواه كنگره آمریكا در سایت خود به عنوان كسی كه بیشتری تلاش را در جهت صدور دور جدید تحریم ها علیه ایران انجام داده است از این اقدامات این فرد به شدت انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، نشریه آمریکایی نیشن در یادداشتی انتقادی در مورد مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب و نیز تلاش همزمان کنگره آمریکا برای صدور دور جدید تحریم‌ها علیه ایران نوشت: آمریکا و متحدانش به همراه ایران یک بار دیگر بر سر میز مذاکرات برای دستیابی به یک توافق جامع هسته‌ای جمع شده‌اند تا ضمن اطمینان از این‌که ایران هیچگاه به سمت تولید تسلیحات هسته‌ای پیش نخواهد رفت، از بروز یک فاجعه احتمالی هسته‌ای در خاورمیانه جلوگیری کنند. اما همزمان با از سرگیری دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب، تندروهای مجلس کنگره آمریکا تهدید به صدور دور جدید تحریم‌ها علیه ایران کرده و این مذاکرات حساس و سرنوشت را با خطر به بن بست رسیدن روبه رو کرده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است: در مدت زمان مشابه در سال گذشته هزاران نفر از مردم و کارشناسان در تماس‌های مختلفی که با کنگره آمریکا داشتند ،‌ سناتور هری‌رید را از به رای گذاشتن طرح صدور تحریم‌های جدید علیه ایران منصرف کردند. اما اکنون با توجه به این‌که جمهوری‌خواهان اکثریت کرسی‌های کنگره آمریکا را در اختیار دارند و احتمالاً برخی دیگر از سناتورهای دموکرات در رای مثبت به صدور تحریم‌ها علیه ایران به جمهوری خواهان ملحق خواهند شد، شرایط کنونی بسیار حساس‌تر از سال گذشته است.

این نشریه آمریکایی در ادامه از خوانندگان و عموم مردم آمریکا خواسته است تا حضور خود در کمپین ضد تحریم علیه ایران از سناتورها بخواهند که ضمن صادر نکردن هیچگونه تحریم جدیدی علیه ایران در این شرایط حساس مذاکرات، به دیپلماسی اجازه دهند تا کار خودش را انجام دهد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...