نسخه چاپی

ساعت 25 هزار دلاری دیكتاتور+عكس

در حالیكه گفته می‌شود مبارك در روز اعلام حكم دادگاه خود ساعتی 25 هزار دلاری به دست داشته است رسانه‌ها از هواپیمای پیش‌كشی شورای عالی نظامی مصر به وی خبر می‌دهند.


به گزارش نما، فارس به نقل از صحافه نیوز نوشت: در حالی‌که اکثر رسانه‌های مصری و بین المللی در روز اعلام حکم حسنی مبارک و همدستانش به اتهام دست داشتن در کشتار تظاهرات‌کنندگان مصری در جریان انقلاب 25 ژانویه مصر چشم به دهان قاضی "احمد رفعت"، رئیس دادگاه دوخته بودند تا حکم دادگاه را بشنوند، برخی رسانه‌ها بر موضوع دیگری تمرکز کرده بودند.



3.jpg

 شماری از رسانه‌های بین المللی نگاه خود را به ساعتی دوخته بودند که بر دست مبارک مشاهده می‌شد. مارک ساعت Blancpain و از جمله ساعت‌های بسیار گران‌قیمت سوئیسی بود که برای خرید مدلی که در دست رئیس جمهوری مخلوع مصر مشاهده می‌شد، یعنی مدل Blancpain 50 Fathoms 5085F-3630-52 می‌بایست مبلغ 25 هزار 600 دلار پرداخت می‌شد.

نکته مورد تاکید این منابع خبری این بود که آیا پس از سرنگونی حسنی مبارک، شورای عالی نظامی مصر به عنوان اداره کننده امور کشور در دوره انتقالی مصر و مسئول رسیدگی به مفاسد مالی مبارک و خاندانش چه اقدامی در این‌باره به عمل آورده است؟


4.jpg


از سوی دیگر روزنامه "تایمز" فاش کرد که مبارک این ساعت را پس از دچار شدن به افسردگی پس از سرنگونی از تاج و تخت خود به دنبال انقلاب 25 ژانویه از پزشکان خود درخواست کرده و از آنها خواسته بود این ساعت را که باید خاطرات زیادی با آن داشته باشد، برایش بیاورند.

همچنین منابع آگاه می‌گویند که شورای عالی نظامی مصر که پس از پیروزی انقلاب مصر توسط حسنی مبارک مکلف به اداره امور کشور شد، به مبارک هواپیمایی را تقدیم و پیش‌کش کرد تا با آن به مدت یک هفته هرجا که بخواهد سفر کند.

۱۳۹۱/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...