نسخه چاپی

محبوبیت نامزدهای ریاست جمهوری آمریكا

بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی وال استریت ژورنال و ان‌بی‌سی، ۵۲ درصد جمهوریخواهان نظر مثبتی روی میت رامنی دارند، در حالی كه این رقم برای جب بوش ۳۷ درصد است.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها، در میان جمهوری‌خواهان، «میت رامنی» نامزد این حزب در انتخابات ۲۰۱۲ از «جب بوش» برادر رئیس جمهور سابق آمریکا پیشی گرفته است. در حالی که رایزنی‌ها درباره حضور نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در حزب جمهوریخواه آمریکا همچنان ادامه دارد و تعدادی از سناتورها از قبیل «مارکو روبیو» و «‌تد کروز» رسما برای شرکت در مبارزات اعلام ورود کرده‌اند، گمانه‌زنی‌ها درباره حضور چهره‌های شناخته شده‌تر همچنان بحث روز رسانه‌های محافظه‌کار است.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد: «بر اساس آخرین نظرسنجی مشترک وال استریت ژورنال و شبکه ان‌بی‌سی، میت رامنی نامزد سال ۲۰۱۲ حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری از حمایت بیشتری نسبت به "جب بوش" رقیب احتمالی خود در انتخابات ۲۰۱۶ برخوردار است».

بر اساس گزارش این روزنامه، بیش از ۵۰ درصد (۵۲ درصد) از جمهوری‌خواهان، هنوز هم نظر مثبتی به میت رامنی دارند که این رقم برای جب بوش ۳۷ درصد است. به نوشته وال استریت، از ماه نوامبر سال قبل تاکنون، محبوبیت جب بوش از ۴۴ درصد به ۳۷ درصد کاهش یافته است.

۱۳۹۳/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...