نسخه چاپی

كعبی: خوشحالم نكونام ركورددار می شود

حسین كعبی سال ها سابقه بازی مقابل تیم های عربی را دارد و در امارات را هم بازی كرده به همین خاطر می تواند با شناخت خوبی در خصوص حضور ایران در جام ملت ها صحبت كند.

به گزارش نما، حسین کعبی اعتقاد دارد تیم ملی خوب بازی نکرده اما نتیجه لازم را نگرفته است.او گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید:

بهترین تیم آسیا نباید 11 نفره دفاع کند
در این چند روز هر جا که مردم را می بینم در صحبت هایشان از شرایط بازی کردن تیم ملی راضی نیستند. مجتبی جباری مصاحبه خوبی کرده بود و گفته بود اگر تیم ملی در جام ملت ها جام نیاورد ارزشی ندارد. در جام جهانی مقابل تیم قدرتمند آرژانتین 11 نفره دفاع کردیم. اما امارات، بحرین و قطر تیم هایی نیستند که جلویشان دفاع کنیم. اسم تیم ملی ایران خیلی بزرگ است و ما بهترین تیم آسیا را داریم و نباید جلوی این تیم ها به این روش بازی کنیم. اگر مردم از نتیجه راضی هستند پس چرا دوست دارند فوتبال زیبا ببینند؟

به خاطر نکونام دوست دارم قهرمان شویم
من خیلی دوست دارم قهرمان شویم و مثل تمام ایرانی ها خوشحال می شوم. ما نباید جلوی تیم های عربی ذلیل شویم ما از فوتبال قطر یا امارات سرتر هستیم چرا باید 90 دقیقه دفاع کنیم. البته 9 امتیاز از 3 بازی خیلی خوب است و من هم برای قهرمانی تیم ملی کشورم دعا می کنم. اولا دوست دارم به خاطر مردم و کشورم تیم ملی قهرمان شود و دوما به خاطر شخص جواد نکونام. خوشحالم که او در آستانه رکورد زدن تعداد بازی های ملی است و دوست دارم در این دوره هم با تیم ملی قهرمان شود.

اماراتی ها می گفتند؛ چرا بد بازی می کنید
من دوستان زیادی در امارات و بحرین دارم که با هم در ارتباط هستیم. آنها در این مدت در وایبر و تماس هایی که داشتیم به من گفتند، چرا تیم ملی ایران اینطور بازی می کند؟مردم فوتبال را دوست دارند و واقعا فوتبال را می فهمند. ما تیم خیلی خوبی داریم ویک بازیکن ایران برابر با کل تیم های عربی است. پس جا دارد فوتبال خوبی بازی کنیم.

مطمئن بودم امارات را می بریم
من مطمئن بودم امارات را می بریم چون تیم ملی ما خیلی قوی تر است. اما امارات امسال تیم خیلی خوبی است و پیشرفت کرده. اکثر بازیکنان امارات را می شناسم و زمانی که جوان تر بودند جلوی آنها بازی کردم. بعضی از بازیکنان امارات می توانند در این جام پدیده شوند و تیم خوبی دارند.

چرا باید از ژاپن بترسیم؟
من وقتی می شنیدم که می گفتند؛خدا نکند به ژاپن در مرحله بعد نخوریم خیلی ناراحت می شدم. ما به عنوان یک تیم بزرگ باید قدرت مان را به تیم های قوی آسیا نشان دهیم. باید با تیم های بزرگ نگاه کنیم و از ژاپن ترسی نداشته باشیم. ما نباید بخواهیم با تیم های ضعیف بازی کنیم . چرا نباید با کره،ژاپن و استرالیا که تیم هایی قوی هستند بازی کنیم؟ گزارشگر می گوید ، خدا نکند به ژاپن بخوریم و ما دعا می کنیم این اتفاق نیافتد. باید تمام آسیا قدرت بازیکنان ما را ببینند.

تیم ملی کار راحتی ندارد
ما در ادامه راه کار سختی داریم و امیدوارم با قدرت در بازی های آینده پیروز شویم. کار سختی داریم و اگر عراق یا اردن را شکست دهیم به احتمال زیاد به کره جنوبی می خوریم که خیلی رشد کرده و همه دیدند در آزادی هم با ما خوب بازی می کند. ما باید روی فوتبال مان کار کنیم. به هر حال تیم ملی بازی دوستانه نداشته وشاید در بازی های بعدی از لحاظ بدنی شاید تیم ملی کم بیاورد.

تعویض های کی روش خوب است
همدلی در این تیم ملی واقعا مشخص است و قتی تیم گل می زند همه خوشحال می شوند و از جایشان می پرند. بازیکنان خیلی خوبی داریم و نکته مثبت دیگر تیم ملی تعویض های کی روش است که خوب جواب داده و به موقع بوده است.

تیم دو بازی اول بهتر بودند
تیم اصلی که برابر بحرین و قطر بازی کرد هماهنگ تر بود. به نظر من این تیم بهتر بازی کرد و بازیکنانی که در بازی سوم به میدان رفتند زیاد با هم هماهنگ نبودند. اما در مجموع بازی ها بازیکنان جدید مثل وریا غفوری و پورعلی گنجی خیلی خوب جواب دادند.

دژاگه فوق العاده است
اشکان دژاگه بازیکن خیلی خوبی است و نیازی به تعریف من ندارد. دژاگه هم از لحاظ اخلاقی و هم فوتبالی فوق العاده است. من واقعا این بازیکن دوست دارم و درجه یک است.

غفوری با دژاگه هماهنگ شده
وریا غفوری دفاع راست تیم ملی در سه بازی گذشته خیلی خوب کار کرده و معلوم است مربی از او راضی است. او خودش را در تیم ثابت کرده و با اشکان خیلی هماهنگ شده است.واقعا بازی اش خوب است و در بازی های بعدی امیدوارم بدرخشد.

از فرکی و جلالی ممنونم
در این مدت بیشتر از اینکه دوستانم در ایران برای فوت برادرم زنگ بزنند دوستان در امارات و بحرین به من زنگ زدند. بالاخره اتفاق بد برای همه است و از دوستانم 5، 6 نفر بیشتر به من زنگ نزدند. آقای فرکی و جلالی اولین کسانی بودند که به من زنگ زدند . از آنها ممنونم.


۱۳۹۳/۱۰/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...