نسخه چاپی

تقدیر از حضور گسترده مردم در تجمع محكومیت اهانت به پیامبر(ص)

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی كشور در بیانیه‌ای از حضور تجمع‌كنندگان در مراسم اعتراض به هتك حرمت پیامبر اعظم در مقابل سفارت فرانسه تشكر كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ﴿۳۰﴾ سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰

به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!

در سالیان گذشته و در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی بارها شاهد آن بوده ایم که پیوند عمیق میان دانشجویان و ملت ایران ،همواره برکاتی وصف ناشدنی را بر جای گذاشته است که جلوه های آن را می توان در روزهای به یاد ماندنی و باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی و ایام پر افتخار حماسه و جهاد در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا، که با پیشگامی دانشجویان و حمایت کم نظیر ملت ایران سبب متلاشی شدن لانه شیطان گشت؛ مشاهده نمود.

روز گذشته و در جریان حضور کم‌نظیر ملت شریف ایران در مقابل سفارت فرانسه که به دعوت بسیج دانشجویی جهت محکوم نمودن اقدامات بی‌شرمانه و اهانت‌آمیز دولت فرانسه صورت گرفته بود، بار دیگر عمق اراده و عزم ایرانیان را به تصویر کشیده و به جهانیان ثابت نمود که ملت ایران با عزمی ستودنی در مقابل هرگونه کج روی و توهین به مقدسات ایستادگی خواهد نمود.

بدین وسیله، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، ضمن تقدیر و تشکر از حضور آحاد ملت شریف ایران، به ویژه جامعه بزرگ دانشگاهیان، تشکل‌های دانشجویی و طلاب، که فرزندان انقلابی ملت را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم یاری رساندند، وظیفه پیگیری مطالبات مردم را برای خود محفوظ دانسته و از وزارت خارجه می‌خواهد با مشاهده این حضور کم نظیر و خودجوش و دریافت پیام روشن تجمع کنندگان، نسبت به پاسخگویی به مطالبات آنان اقدام کند. بسیج دانشجویی نیز بنا به مسئولیتی که حاضران در مراسم به عهده ی فرزندان خود در این تشکل وابسته به انقلاب گذاشته اند، تا به نتیجه رسیدن این مطالبات پیگیری لازم را انجام خواهد داد.

۱۳۹۳/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...