نسخه چاپی

گزارش تمرین امروز استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب بازیكن آلمانی-برزیلی و مربی این تیم برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 در زمین کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد. در تمرین امروز تیم استقلال از بین بازیکنان تنها هندریک هلمکه غایب بود و میلاد فخرالدینی که روز گذشته در تمرین حضور نداشت پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

*ستار همدانی با کسب اجازه از کادر فنی 2 روز به مرخصی رفته است. وی از فردا در تمرینات‌ آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد.

* قبل از شروع تمرین امروز استقلال کادر فنی آبی‌پوشان برای بازی دوستانه با راه‌آهن به جمع بندی رسید. قلعه‌نویی نیز از مربیان خواست تا این موضوع را اطلاع بازیکنان برسانند.

*مشخص شدن حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی یکی از مباحثی بود که کادر فنی و بازیکنان استقلال قبل از شروع تمرین پیرامون آن صحبت می‌کردند.استقلالی‌ها همگی اعتقاد داشتند ایران شانس آورد به ژاپن نخورد!همچنین بازیکنان استقلال سراغ بهرام افشارزاده را از یکدیگر می‌گرفتند و تاریخ دقیق بازگشت وی را از خارج از کشور از هم جویا می‌شدند.

*هنگامی که تمرین استقلالی‌ها آغاز نشده بود بازیکنان در خصوص اینکه چه زمانی باشگاه به آنها پول می‌دهد با کادر فنی حرف می‌زدند.

* تمرین امروز با سوت محمود فکری و جواد زرینچه آغاز شد. در ابتدا بازیکنان زیر نظر پرویز حیدری به گرم کردن پرداخته و سپس در چند گروه آقا وسط بازی کردند. در بخش پایانی نیز فوتبال درون تیمی بین دو تیم سبز و آبی برگزار شد که رضا عنایتی باز هم در بازی درون تیمی درخشش داشت و موفق شد 3 گل به ثمر برساند.در این بازی درون تیمی امیر قلعه‌نویی تاکید داشت بازیکنان مراقب ساق پای یکدیگر باشند.

* از تمرین امروز تیم استقلال تنها چند هوادار به صورت انگشت شمار دیدن کردند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا پیگیری خواهد شد.

۱۳۹۳/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...