نسخه چاپی

وحشت مسافران در پرواز تبریز - مشهد

خارج شدن هواپیما از باند فرودگاه تبریز مسافران مشهد را به وحشت انداخت. مدیركل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی سانحه هوایی در فرودگاه تبریز را تكذیب كرد و گفت: این حادثه آن‌طور كه در رسانه‌ها عنوان شده نیست.

به گزارش نما به نقل از ایران: خارج شدن هواپیما از باند فرودگاه تبریز مسافران مشهد را به وحشت انداخت. مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی سانحه هوایی در فرودگاه تبریز را تکذیب کرد و گفت: این حادثه آن‌طور که در رسانه‌ها عنوان شده نیست.

پس از انتشار اخباری مبنی بر سانحه هوایی دوشنبه فرودگاه تبریز و خروج «هواپیمای شرکت زاگرس‌ایر از باند پیش از پرواز به مقصد مشهد، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: حادثه‌ای در ساعت 15/15 دوشنبه اتفاق افتاد که در آن یک فروند هواپیمای MD شرکت هواپیمایی زاگرس که قصد عزیمت به مشهد را داشت پیش از پرواز در ابتدای باند و هنگام دور زدن جهت انجام پرواز از باند خارج و وارد شانه خاکی باند شد.

محمد صفایی با اشاره به اینکه به هیچ یک از مسافران خوشبختانه کوچک‌ترین آسیبی نرسیده است، گفت: بلافاصله پس از این اتفاق، نماینده شرکت هواپیمایی مستقر در فرودگاه بسرعت مسافران را از هواپیما خارج و به سالن فرودگاه منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از آن اقدامات برای احیا و ورود هواپیما به باند صورت گرفت، افزود: پس از یک ساعت تلاش همکاران ایمنی زمینی و خدماتی این اداره کل و نماینده شرکت هواپیمایی مستقر در فرودگاه، این هواپیما توسط خودروی یدک‌کش به رمپ فرودگاه منتقل شد. وی افزود: هیچ مشکلی برای این پرواز و مسافران آن پیش نیامد و تمامی مسافران با پرواز جایگزین شماره 4056 ساعت 21:15 به سمت مشهد مقدس پرواز کردند.

۱۳۹۳/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...