نسخه چاپی

جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا؛

علت استقبال عراقی‌ها از دیدار با ایران

سرپرست تیم‌ ملی فوتبال ایران از خریداری شدن اكثر بلیت‌های بازی ایران و عراق توسط عراقی‌ها خبر داد و دلیل آن را هم اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، مهدی محمدنبی درباره آخرین شرایط تیم‌ملی ایران قبل از بازی با عراق اظهار کرد: از نظر فنی که بازیکنان شرایط خوبی دارند و خوشبختانه هیچ بازیکنی هم مصدوم نیست.

وی درخصوص خرید اکثر بلیت‌های بازی ایران با عراق از سوی تماشاگران عراقی تصریح کرد: از آنجا که طرفداران تیم عراق می‌دانستند به احتمال زیاد به عنوان تیم دوم گروهشان به مرحله یکچهارم نهایی صعود می‌کنند خیلی زودتر اقدام به خرید بلیت این مسابقه کردند و تعدادشان هم زیاد است. فکر می‌کنم بیش از 10 هزار قطعه بلیت بازی توسط عراقی‌ها خریداری شده است.

وی تاکید کرد: ورزشگاه محل برگزاری مسابقه 25 هزار نفری است و امیدوارم تماشاگران ایرانی همانند مسابقات قبل از تیم‌ملی حمایت کنند.

سرپرست تیم‌ملی در خصوص شایعه برگزاری بازی با 18 هزار تماشاگر به خاطر مسائل امنیتی تاکید کرد: امیدوارم اینطور نباشد اما باز هم شاهد حضور طرفداران ایران در ورزشگاه باشیم.

نبی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی فدراسیون فوتبال روی عملکرد تیم‌ملی تاثیر گذاشته است یا خیر گفت: خوشبختانه امور تیم‌ملی تا اینجای کار به خوبی پیش رفته است. علی کفاشیان هم به خاطر تامین منابع مالی به ایران برگشت که تا فینال مشکلی بابت مسائل مالی نداشته باشیم.

وی افزود: البته انگیزه بازیکنان تیم‌ملی زیاد است و خودشان صبوری می‌کنند. از این بابت جای نگرانی نیست.

سرپرست تیم‌ملی درخصوص تعویق در پرداخت مطالبات کارلوس کی‌روش هم گفت: ما یک مقدار پول بلوکه شده در فدراسیون جهانی فوتبال داریم و درخواست کردیم که پول کی‌روش از آن طریق پرداخت شود.

نبی در پایان درباره احتمال حضور وزیر ورزش و جوانان در استرالیا هم گفت: خوشحال می‌شویم وزیر به استرالیا بیاید ولی الان اطلاع دقیقی ندارم که ایشان چه زمانی به استرالیا خواهند آمد.

۱۳۹۳/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...