نسخه چاپی

احمدي‌مقدم:

ناجا در برخورد با بدحجابی مصمم است

عکس خبري - ناجا در برخورد با بدحجابي مصمم است

در راستای توسعه فرهنگ حجاب و عفاف دستگاه‌های متعددی از جمله نیروی انتظامی مسئول هستند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی مصمم است و همچون سال‌های گذشته به وظایف خود در این حوزه عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امیراسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در حاشیه آیین معارفه فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه فرهنگ حجاب و عفاف دستگاه‌های متعددی از جمله نیروی انتظامی مسئول هستند.

وی ادامه داد: عمده برنامه‌ها و وظایف در این خصوص ایجابی بوده که فرهنگ‌سازی و تبلیغ از جمله این برنامه‌هاست و در بخشی نیز ناگزیر برای اندک افرادی که هنجارشکنی می‌کنند، برخورد سلبی صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور اضافه کرد: اندک افرادی که ضوابط را رعایت نکرده و در واقع هنجارشکنی می‌کنند این تصور را دارند که شاید مسئولان در این خصوص جدی نیستند و برخی هم به نظر می‌رسد در این خصوص تعمد داشته و سعی در عادی‌سازی بعضی ناهنجاری‌ها در جامعه دارند.

وی افزود: نیروی انتظامی در سال‌های گذشته نیز به این موضوع به صورت وظیفه جاری پرداخته است؛ اما هر چند وقت یک‌ بار در بعضی شرایط و موقعیت‌های جغرافیایی این ناهنجاری‌ها افزایش یافته و نیروی انتظامی امکانات بیشتری را در این زمینه اختصاص می‌دهد.

احمدی‌مقدم با اشاره به وظایف نیروی انتظامی در برقراری امنیت تفرجگاه‌ها و مناطق مسافرتی، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ناجا در ایام سفر تامین امنیت مسافران و تسهیلات ترافیکی است که در این راستا برای برخورد با ناهنجاری‌ها و مزاحمت‌هایی که برخی افراد برای عموم خانواده‌ها ایجاد می‌کنند در نیروی انتظامی برنامه‌ریزی شده است.

۱۳۹۱/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...