نسخه چاپی

حذف ۷ وزیر افغانی !

معاون دبیر پارلمان افغانستان با اشاره به تابعیت مضاعف برخی وزرای پیشنهادی اعلام كرد كه ۷ نامزد وزارت تاكنون به دلیل داشتن تابعیت دوگانه از فهرست وزرا حذف شدند.

به گزارش نما «عرفان‎الله عرفان» معاون دبیر پارلمان افغانستان در گفت‎وگو با فارس، گفت: ۷ وزیر پیشنهادی که خود به داشتن تابعیت مضاعف اعتراف کرده بودند، از فهرست وزرای پیشنهادی حذف شدند. عرفان افزود: فهرست این افراد به ریاست جمهوری فرستاده شده و همچنین درخواست معرفی ۷ وزیر دیگر به جای این افراد به رئیس جمهور امروز خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات زمستانی پارلمان افغانستان فرا رسیده و قرار است این مجلس تا روز (چهارشنبه) هفته آینده به کار خود ادامه دهد، گفت: در صورت معرفی ۷ وزیر جدید از سوی ریاست جمهوری، پارلمان سرنوشت آنها را مشخص خواهد کرد و در صورت عدم معرفی، پارلمان به تعطیلات زمستانی خواهد رفت.

معاون دبیر پارلمان افغانستان با تأکید بر اینکه روند اعلام برنامه‎های وزرای پیشنهادی همچنان ادامه دارد، گفت: امروز نیز ۳ وزیر پیشنهادی به همراه نامزد ریاست امنیت ملی برای اعلام کابینه به مجلس عمومی خواهند آمد. عرفان تأکید کرد: پس از اعلام برنامه‎های وزرای پیشنهادی قرار است صندوق برای رأی به آنها در پارلمان گذشته شود. وی اعلام نکرد که در چه تاریخی این مهم صورت خواهد گرفت اما گفت: پس از پایان اعلام برنامه‌های وزرای پیشنهادی این کار انجام خواهد شد.

این در حالی است که روز گذشته، ۴ وزیر به پارلمان رفته و برنامه‎های کاری خود را ارائه کردند و قرار است روزهای (شنبه) و (یک شنبه) هفته آینده روند اعلام برنامه‎های کاری وزرا همچنان ادامه داشته باشد.

۱۳۹۳/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...