نسخه چاپی

قلعه‌نویی: افكار كی‌روش مشخص است

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد عملكرد تیم ملی با كنایه گفت: افكار كی‌روش مشخص است. او ابتدا به فكر گل نخوردن و بعد از روی یك ضربه كاشته یا شروع مجدد به گل رسیدن است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،‌ امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل راه‌آهن در دیداری تدارکاتی در مورد اینکه پس از مدت‌ها خبرنگاران اجازه ورود به کمپ را پیدا کردند، اظهار داشت: اعتقاد دارم که اصحاب رسانه از ارکان اصلی ورزش هستند اما باید برای قلم تعریفی داشته باشیم.

وی افزود: قلم باید در جامعه ورزش بسترسازی کند. ما با آدم‌هایی مشکل داریم که قلم‌شان را می‌شناسید وگرنه ورزش بدون رسانه معنی ندارد و ارتباطات صورت نمی‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی با راه‌آهن تصریح کرد: متاسفانه ۲ سال است شرایطی داریم که نمی‌توانیم با همه بازیکنان در اردو شرکت کنیم. در ۲ سال اخیر تنها کار بدنی انجام داده و نتوانسته‌ایم کار تاکتیکی انجام دهیم و تنها با ۱۰،۱۲ بازیکن تمرین کرده‌ایم.

قلعه‌نویی ادامه داد: از زمانی که به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه یافتیم، شرایط ما به گونه‌ای پیش رفت که تنها با ۸ بازیکن در اردوها شرکت می‌کردیم. در ۵۰ روز تعطیلات لیگ نیز نتوانستیم کار تاکتیکی انجام داده و بیشتر کار بدنی انجام دادیم. در دیدار امروز بازیکنان امید و جوان ما محک خوبی خوردند تا بتوانیم از آنها در لیگ برتر استفاده کنیم.

وی در خصوص حضور پرتعداد بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم که باشگاه پل ارتباطی برای رسیدن بازیکن به تیم ملی است اما بازیکنی که در تیم باشگاهی‌اش خوب بازی نمی‌کند نباید در تیم ملی حضور داشته باشد. از اینکه بازیکنانی چون محمدرضا خلعتبری، هادی عقیلی، محمد نوری و سجاد شهباززاده که در تیم‌های خود زحمت می‌کشند در تیم ملی حضور ندارند ناراحتم و شاید لیگ را نگاه نمی‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چه پیش‌بینی از وضعیت استقلال در نیم‌ فصل دوم دارد، عنوان کرد: شرایط تیم به نسبت نیم فصل اول بهتر شده است. جام جهانی تجربه بدی برای استقلال بود چرا که بازیکنان ملی‌پوش ما که از جام جهانی برگشتند، خوب نبودند و امیدوارم پس از جام ملت‌ها شرایط برای آنها دوباره تکرار نشود. امیدواریم بازیکنانی که از جام ملت‌ها باز می‌گردند بتوانند به تیم کمک کنند تا شرایط تیم استقلال خوب شود و اگر این اتفاق نیفتاد دیگر همه چیز دست خداست.

قلعه‌نویی در مورد دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: به همه ملی‌پوشان خسته‌ نباشید می‌گویم. در بازی تک حذفی شانس خیلی مهم است. عراق تیم خوب و جوانی دارد و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و به هیچ عنوان نباید این تیم را دست کم گرفت. تیم جوان عراق مشخص نمی‌کند که آیا احساسی بازی خواهد کرد یا منطقی.

وی با کنایه افزود: افکار کارلوس‌ کی‌روش نیز مشخص است. او ابتدا به فکر گل نخوردن و بعد از روی یک ضربه کاشته یا شروع مجدد به گل رسیدن است.

او ادامه داد: اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد بازیکنان خوب و تاثیرگذار تیم ملی در این رقابت‌ها بودند و به خصوص باید به شجاعی اشاره کنم که واقعا مهره‌ای تاثیرگذار در تیم ملی است.

سرمربی استقلال در مورد پیش‌بینی‌اش از قهرمانی ایران پس از برتری مقابل عراق گفت: مرحله به مرحله بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و شانس نیز مهم خواهد بود. در فینال جام جهانی آرژانتین بهترین بازی خود را انجام داد و آلمان بد بود اما این تیم آلمان بود که به قهرمانی رسید، بنابراین شانس در قهرمانی هر تیم تاثیر دارد.

قلعه‌نویی در خصوص مصدومیت هنریک هلمکه بازیکن آلمانی استقلال گفت: او بازیکن خوبی است و روی او تحقیق کرده بودیم اما در بازی با نفت آبادان تکلی روی این بازیکن زده شد که باعث مصدومیت وی از ناحیه بینی شد. امیدواریم که بتواند زودتر به جمع ما اضافه شود.

۱۳۹۳/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...