نسخه چاپی

عرضه بنزین آزاد متوقف نمی شود

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر رسیدگی به مطالبات جایگاه داران گفت: عرضه بنزین آزاد در جایگاه‌های سوخت متوقف نخواهد شد.

به گزارش شانا؛ علیرضا ضیغمی افزود: بخشی از کارمزد جایگاه‌داران به دلیل مشکلات نقدینگی این شرکت پرداخت نشده بود که بخشی از این معوقات پرداخت شد و بقیه آن نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: عرضه بنزین آزاد در جایگاه ها ادامه خواهد داشت و نمی توان به دلیل مشکلات صنفی، مردم را از حقوق خود محروم کرد.

وی با اشاره به این که مسیر رسیدگی به مشکلات از طریق قانونی باز است گفت: راه حل رفع موانع و مشکلات، تشویش اذهان مردم نیست و جایگاه داران باید تلاش کنند مشکلات خود را از طریق مذاکره و مراجعه به ارگان های مختلف تاثیرگذار ساماندهی کنند.

ضیغمی با تاکید بر آمادگی خود برای گفت و گو با نمایندگان اتحادیه جایگاه داران در هفته آینده تصریح کرد: نشست های مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از دیروز با اتحادیه جایگاه داران آغاز شده است و تا رفع مشکلات ادامه خواهد داشت.

اتحادیه جایگاه داران عرضه فرآورده، دیروز در نشست خبری که در محل این اتحادیه برگزار شد، در اعتراض به کاهش کارمزد عرضه بنزین آزاد و پرداخت نشدن بخشی از کارمزدها اعلام کرد عرضه بنزین آزاد در جایگاه های عرضه فرآورده کشور را با هماهنگی با جایگاه های استان ها به زودی متوقف خواهد کرد.

۱۳۹۰/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...